esbandos Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Er det mye modd? Hva er prisen på dette? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg kjøpte en gang i tiden en komplett FT motor med ledningsnett for 12.000 .. Tror min også havnet på 12000 komplett med M46-kasse (=gratis)gått 50k inkl frakt kjøpt usett fra Sverige.... Nå er det bare blokka og ledningsnett+hjerne som er igjen etter det kjøpet :op: VIKTIG Å FÅ MED SEG ALT ELLES KAN DET FORT BLI DYRT/TIDKREVENDE Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jeg har solgt noen motorer,og da har følgende fulgt med: -selve motorn i seg selv med innsug,grenrør,turbo,braketter for servopumpe+dynamo,svinghjul,fordeler,motorfestene på blokka++ -2xhjerner,formotstand,tenningsmodul,luftmassemåler,lambdasonde++ -luftfilterboks med slange -intercooler med samtlige rør/slanger -komplett ledningsnett -starter og dynamo -expansjonstank+begge slangene med uttak til vannankjølinga til turboen. eller enklere forklart,motor som enkelt og greit er løftet ut av komplett bil,og allt som har med motorn å gjøre følger med. Foruten radiator,bensinpumper og arbeidslyst er dette hva jeg kaller en komplett motor. Det er jo det jeg har nevt over her en trenger enkelt og greit. Like mange som monteren slike motorer i 240 osv enn i 940,så radiator og pumper får kjøper selv skaffe etter hvilken bil motorn skal ned i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Mye pleier du å ta da maxis? :) Selvsagt avhengig av stand osv da, men sånn ca :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg