Norway87 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 siden jeg fikk bilen ca 1 og et halvt år siden så har ikke tempraturføleren virket i instrument panelet, lurer på om dette er noen stor sak å ordne så den funker? føler eller bytte instrument panel får antageligvis s4 panel i løpet av 2 uker , instrument panelet som sitter i nå har skiva godt i oppløsning pga varme tror jeg hengere seg speedometeret, om dte kan ha noe med saken og gjøre Hvor sitter føleren og hva kostere en ny? mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Slik ser føleren ut. Du kan måle om den er i orden, men husker ikke verdiene nå. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Den føleren som Quattro73 viser deg i bildet koster ca 1800,- hos møller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hvordan måler jeg den? reise på lokale verkstedet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 hvordan måler jeg den? reise på lokale verkstedet? Nei, kan måle mellom jord og pinnene i føleren. En er til temp.måler og en til varsellampen for motortemp. De 2 siste er nok ikke i bruk på din bil. Husker ikke verdiene, kan finne det, men har ikke anledning nå. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 for jeg kjøpt denne delen på biltema tror du? hva heter den?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 det går 4 ledninger til føleren, antar alle er i bruk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Det går an å reparere den også;) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=52451 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 det går 4 ledninger til føleren, antar alle er i bruk da? Mulig. Har du AC? En er til +, en til temp.måler, en til varsellampe og en til AC. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 har ikke ac men det er kabel på hver kontakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 kan vell også montere en univærsal måler? billigere di? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snakey Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Siden vi er inne på temp måler: Noen som vet hvor "ute temp" måleren ligger på Audi S4 92 (C4)? Min er blitt helt på tryne. ene øyeblikket viser den minus 33 grader, og varierer helt opp til pluss 25 grader. noen som vet ka som kan foresake dette? evt kor føleren ligger? Siter Audi S4 92 (sedan) Chrysler Neon 95 VW Golf 2 86 [solgt] Honda Prelude 86 [solgt] Subaru Impreza 93 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norway87 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 vist jeg erstatter den gamle med en ny universal en der det er bare er 1 kontakt? å setter di 3 andre kablene varsel lampa å varme aparatet på en og samme, og larvær å koble på 12v? går det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 vist jeg erstatter den gamle med en ny universal en der det er bare er 1 kontakt? å setter di 3 andre kablene varsel lampa å varme aparatet på en og samme, og larvær å koble på 12v? går det? Da går alt i spinn. Er ikke beregnet på å koples sammen! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Siden vi er inne på temp måler: Noen som vet hvor "ute temp" måleren ligger på Audi S4 92 (C4)? Min er blitt helt på tryne. ene øyeblikket viser den minus 33 grader, og varierer helt opp til pluss 25 grader. noen som vet ka som kan foresake dette? evt kor føleren ligger? Dårlig kontakt? Føleren sitter nede/under venstre hovedlykt framme i støtfangeren (på innsiden). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg