Gå til innhold

Norway87

Bruker
  • Innholdsteller

    148
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Norway87

  • Bursdag 12/22/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Fylke
    Oppland

Contact Methods

  • MSN
    master_amd@hotmail.com
  • Bosted
    Oppland

Norway87's Achievements

  1. har og liggende en brukt 044 bensin pumpe selges billig
  2. ny turbo, bensin pumpe, bensin trykk regulator, manuell boost controler, og chipping av hjerne er in progress
  3. bildet er tatt rett ved siden av innsug framfor servo olje tank:)
  4. Har en innvendig ribbet s4 og en innvendig ribbet 100c4 og div andre deler jeg skulle vert kvitt bare spørre:) olje å vann slanger til kkk turbo, slangene er ubrukte og er lange nok for custom grenrør 2 stk orginal bensinpumper 1 ubrukt og 1 lite brukt 4 dører fra en 100 c4 ikke rustet men stygg lakk 2 stk ac kompresorer 1 fra 200 20v og en fra s4 komplett bruukt billstein og h&r fjører til s4,100,200 20v, 40/40 senk tror jeg en av framm demperen har ødelagt gjenger i toppen, men mulig og gjenge opp igjen 2 par ufo fjærbein i sett bra uten kast i skiver andre usikkert 2 stk grå slitte elektriske s4 stoler med quattro mønster på, hull i førerstol+' bud hentes helst, har mye mere deler, bare spørre:)
  5. Hva gjør denne ventilen her?? har leita på nett en stund men ikke funnet står et nr på den 893 820 675 B Det er vell en enveisventil men hvor går den? har den noe å gjør med vakum til bremser å gjør? eller
  6. tenkte for moro skyld å legge ut noen bilder om bilen jeg bruker på jobb å til dagli en audi 100 2,3e med km stand noe over 420000, litt ukjent pga instrument panel bytte:) 2 år siden bytta jeg motor til en av samme type den hadde bare gått 160000 fra en vraka dele bil bilen hadde jeg lakkert matt svart for 3-4 år siden som va litt tøft men ikke særlig pent:) her et bilde for 2 år siden sveiset inn ny bakskjerm som var ganske ødelagt etter en avkjøring 4 år side,n bilde er fra 2010 slipet spaklet byttet til a6 fangere,dører,lykte og panser fra en dele bil jeg kjøpte her er et bilde fra 2010 etter fyller grunning her er bilen lakkert i 2010 pusset,spaklet å lakkerte di gamle felga mine. Her er bilen vinter 2011 med vinter hjula å hakka 7 Det var nok om den:)
  7. takk for det:) vet rett å slett ikke:)
  8. liten update downpipen er ferdig -fått nytt tannhjul på fordeler da gamle manglet en tann og var sprukket -ic er levert for sveising(flytte ene koblingen) -toppen er levert for å få borret ut pinbolter og sjekke skjevheter -ny lambda -nye bankesensorer -hele ac pakket er fjernet -lille radiator er fjernet -større oljekjøler er skaffet, plassering har jeg ikke bestemt meg for enda får se på plassmuligheter downpipen ferdig sveiset, trykktestet, sinket og bandasjert prøve plassering av ic, den ble tilslutt plassert noe høyere opp pga konflikt med fanger (man kan skimte oljekjøler nede i venstre hjørne på bilde)
  9. Det var det jeg trodde:) har revet ut ac radiator å kompressor nå å prøve montert ny intercooler, så får man se hvordan rør gata blir med litt bedre plass:)
  10. Har et spm angående klimaanlegget på 200, er det mulig å fjerne kompressor og kjøler/ rør å det som har med ac/klima å gjøre uten problemer? slik at fortsatt varme aparatet virker med orginale digital displayet i bilen? og hvor godt vill varmen da fungere?
  11. Jeg fortsetter her etter en lang stund med annen profil om min orginale 200 20v.. Jeg kommer til å skrive litt om ting som har skjedd etter sist gang jeg skrev om den:) tidligere i år fikk jeg kjøpt meg s6 fjørbein med bremser, som jeg gjorde rent å lakket, alt av foringer hjullager forran vart byttet + en drivknute og mansjett og nye stålommspunnede bremseslanger Bilder: Kalippere etter overhaling og lakkering Fjørbein Montert Alt montert sammen igjen Etter et lite opphold rundt 17 mai begynte jeg med bakstillingen, fikk kjøpt meg en s4 dele bil der jeg tok bakstillingen og gjorde alt rent og lakkerte, alle foringer byttet, nye håndbrekkvaier, overhalte kalipere, nye hjullager, stålomspunnede bremseslanger og nytt 26mm stab stag fra 034motorsport Har ikke mye bilder fra jeg dreiv med den men Stabstag og travers foringer fra apikol Bakstilling Nå har jeg gått igang med motor Det som er gjort med motor i det siste er: fordeler lokk 11mm rotor riktige plugger magnecore puggledninger veivhus til friluft ting jeg driver med nå: ny brukt større oljekjøler nytt grenrør, har laget meg 3'' down pipe så blir det 3'' halveis ut og 2,5'' resten(inntil videre, for det laget jeg for lenge siden) bilde fra prøve montering av gren turbo og dowpipe Men under demontering av orginal grenrør knakk 3 pinbolter :partyon: så nå er toppen av for å få borret di ut, så da blir det vell gjort en del mer en jeg hadde tenkt, nye bankesensorer(begge var sprukket) borre ut pinbolter ny toppakning ++ andre pakninger få sjekket toppen og eventuel planfresing(blir sjekket førstkommende mandag samtidig som knekte pinbolter skal ut) ny lambda sonde forleneg olje og vanslanger register vannpumpeog tilbehør +++ Det var det for nå :hmmmmmmmmm::hmmmmmmmmm: :)
  12. Di sitter der orginalt å slik jeg kunne se var di bare poppet på:)
  13. har gått i innkjøp av et par s6 fjærbein med calipere å skiver, som jeg skal ha på min 200 20v(fjerning av ufo) undre bytting av hjullager datt det av en metall klump\bit som sitter under tallerkenen til fjæra(se markert på bilde) disser er poppet på, å såvidt jeg kan huske her og nå, så har 100 s4 200 s6 disse(loddene under der) Så spm, hva er di til? Sondre Sandvin:)
  14. vist du ser lenger fram i tråden ser du det er hjemme laget:)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår