Shakotan Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Vi er en liten gjeng som har leid rudskogen hele dagen den 07.11 for å trene. Vi søker i den forbindelse 5 oppegående og erfarne banekjørere til å være med å spleise. Vi satser på rundt 10 biler og prisen blir da rundt 800 pr. pers. Til gjengjeld vil man kunne kjøre ubegrenset fra kl. 09-18!!! Ta kontakt for påmelding... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 You've got PM! :D Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Er det mange som har meldt sin interesse? Er bare nysgjerrig :) Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Ost Er det mange som har meldt sin interesse? Er bare nysgjerrig :) Veldig få egentlig... Foreløpig er vi vel kun 4 stk Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Må bilen være reg. på norske skilter? Knut Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by TurboKnut Må bilen være reg. på norske skilter? Knut Ring meg du ;) 9208 9524 Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by FSR Veldig få egentlig... Foreløpig er vi vel kun 4 stk Betyr det at det kan hende det ikke blir noe kjøring? Eller blir det fryktelig dyrt for "oss 4"? Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Ost Betyr det at det kan hende det ikke blir noe kjøring? Eller blir det fryktelig dyrt for "oss 4"? Fryktelig dyrt? Nei, jeg vet ikke enda. Kommer sikkert på noen biler til... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 hvis jeg skal prøve å være med en 8 så har jeg ikke penger til å være med på 7. 1800kr på to dager pluss bensin på 2000kr sikkert nei så god råd har jeg ikke. Du får vi noe kurs på lørdagen... FSR. Jeg trenger det hvis jeg blir med .. jeg vet att dette er off topic. Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by SnoStorm hvis jeg skal prøve å være med en 8 så har jeg ikke penger til å være med på 7. 1800kr på to dager pluss bensin på 2000kr sikkert nei så god råd har jeg ikke. Du får vi noe kurs på lørdagen... FSR. Jeg trenger det hvis jeg blir med .. jeg vet att dette er off topic. Ja, litt kursing blir det sikkert. Det blir jo mye trening, og meningen er at både vi som arrangører og dere som deltakere skal lære mest mulig om drifting som motorsportsgren. Alle dommerene vil kunne være behjelpelige med innspill og tips :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Er det lov med passasjer/kameramann de to dagene? Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 På fredag er det ok. På lørdag er det egentlig ikke ok, men unntak kan gjøres etter avtale. Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Ascona Aller helst tror jeg du skal la volvoen slappe av jeg.. Det skal jeg også skal bare opp over for å se på det. se om det er noe kult Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg