tarzan Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 Hehe.Ja jeg veit det tarzan.Har justerbart senkesett liggende,har bare ikke montert det,og det blir nok ikke montert før vinter`n er over. bra:titties: da gleder jeg meg til sommeren ofr og se bilder av den når den ligger og nesten sleiker asfalten. meget fin fin bil forresten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 grillen ble veldig fin! Lakken på ramma i bilen synes jeg ikke passet akkurat inn, ble ALTFOR mange forskjellige farger inni bilen. Og parklysene ble altfor rånete for min smak :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet November 20, 2007 Rapporter Share Skrevet November 20, 2007 veldig gromt prosjekt detta her asså. bra det er noen flere som gjør noe med octavian sin her.. må få lagt øya på bilen din i real life engang da og eventuelt ta ett drag. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 grillen ble veldig fin!Lakken på ramma i bilen synes jeg ikke passet akkurat inn, ble ALTFOR mange forskjellige farger inni bilen. Og parklysene ble altfor rånete for min smak :D Helt enig :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Hehe,den er god Nicolai og ESPN.Nicolai,hvor er du fra?.Regner med at jeg kanskje er klar til sommer.Skal røpe en liten hemmelighet nå,er mulig jeg kjøper meg en RS turbo motor.Fra en 2000 mod,gått 80 000 km.Med ledningsnett,hjerne,girkasse og muligens bremser..Pris er på 40 000 kr,er fra Sverige.En kompis av meg bor der,for tak i en kræsja Octavia RS turbo.Har jævlig lyst til å slå til.Og biltilsynet finner aldri ut at jeg har byttet motor,fordi det er samma motor RS og en 1.8t..Eller de ser ganske like ut da,hehe.Men for se,skal til Sverige til Fredag.Mulig jeg slår til,men skal prute litt først å.hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jeg holder til i drammen jeg. rs har motorkode AUQ og en turbo som heter K03 sport org. 180 hk din bil har AGU motor og en K03 turbo. orginalt 150 hk. driver av å exprementerer litt med litt fuske problemer jeg da. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 Aha.Med andre ord nicolai,så er det ikke vits i å bytte motor?,kjøper inn deler nå i vinter,og bygger opp motor og understell.Håper å ha bilen klar til sommer,rundt Juni. Jeg har byttet litt slanger og sånt jeg,så min er litt bedre nå.Men den lader 0.8 iblant 0.9,ladet 1.1 før,sånn ca.Men kommer T28 turbo i løpet av vinter`n.Så følg med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Da har jeg handlet en liten julegave til meg selv.. Kjøpt meg 3 tommer downpipe.Ferdig tilpasset motor,rustfri,inntak for lamba,og passer de fleste turbotyper.Uten å bytte flens..Helt ny og ferdig tilpasset,ahh digg..Så da blir det 3 tommer downpipe,og 2.5 bakover..Ble fortalt av Candi-Kid og Polo20vt her på forumet at det var veldig bra kombinasjon,så da prøver jeg det.Arbeidet begynner ikke ennå,venter på mer deler.Stabstag kommer snart,hopper kanskje en IC på posten om ikke så lenge,carbon luftfilter kasse med rør ut i fri luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Det der blir dødsbra, og dritlekkert! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Ja for håpe det blir bra.Litt redd for støynivået.Når jeg setter på downpipen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Det er ikke noe å bry seg om, så lenge du ikke bytter ut eller fjerner noen lyddempere ;) Katalysatoren får bli? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 hehe.. Jeg for se,om jeg skal beholde den,mulig jeg kjører 2.5 rør der katen er nå..Vil jo ha mest mulig flow,og minst mulig bråke lyd fra eksosen..men tiden for vise,hva jeg ender opp med.. Men tror du jeg øker noe på hk eller nm,med 3 tommer downpipe??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 bare ikke ha for mye lyd... lyden i 1.8 turboen er ikke SÅ fet så du bør nok ikke ha fri eksos akkurat Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Er jo det jeg har sagt fra første stund,at jeg vil ikke ha bråkete eksos,lager jo felle til meg selv da,med tanke på politiet som er ute..Ble faen meg stoppet av vegvesnet igår,kontroll av bilen..Idioter,spurte meg om bilen min var senket,jeg bare du ser vel at den er høy som et tre..Mongohuer. Men uansett,skal ikke ha bråke eksos,det er helt utlukket for min del..Og det er da ikke så værst lyd i den type motor,fornøyd med min..Høres iallefall ikke ut som en heavy trimmet symaskin.host*japse*hoste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 hvis du tenker på rx-7 en så ER jo det en heavy trimmet symaskin :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg