Kid-A Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by vwgolf2 seriøst..jeg syns dashen hadde vært dødsrå i en old school golf ! men noen gamle brune eller beige org. seter, brune tepper, alt av deksler brunt osv... mmm... sexy på sin egen måte! :D Helt enig! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jeb Sjekk den stygge, ekle brunfargen ! Skal byttes fort som f*** :) Legg også merke til det stygge, brune stoffet i bunn... Skal byttes det også ... Kommer oppdatering etter helgen :) men du.. ikke bytt ut det brune.. få inn brune skinnseter eller.. skikkelig hudinteriør :) lakk bilen i en beige farge.. og små fangere.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Helios men du.. ikke bytt ut det brune.. få inn brune skinnseter eller.. skikkelig hudinteriør :) lakk bilen i en beige farge.. og små fangere.. :) Neh .. Ikke min stil ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Jeb Neh .. Ikke min stil ;) Slit det ut. Noen av disse Old School gutta tar nok i mot det :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Kid-A Helt enig! bra..ekke jeg den eneste som er litt "rar" her :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Noen som er inntressert i og kjøpe det brune dashbordet, brunt gulvteppe, og noen andre brune deler :) Kan evt bytte alt mot samme i sort :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Ingen som er inntressert ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Mel deg inn i VW Audi Club Norwegen og legg ut salgsannonse på forumet der;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatique Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by SpeedWell Jeg er ikke alene om å ha fæle farger på dash'en altså.. :) Men jeg vurderer faktisk å beholde det nå! I'm blue dabi dabada! Det der så da ikke så verst ut? Når dashbordet, dørtrekkene, golvteppet og stolene har samme farge og mønster, så er blått ganske ålreit. Siter 1995 Volkswagen Passat CL *1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Nå har bilen fått bytta hjullager og diverse andre småting :) Noen som har noe "gratis" stylingstips til meg ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Lakk VW-merket i grillen og deksla på dørhåndtaka svart matt. Gjør det samme med merkene bakpå, hvis du ikke skal ta de av og sveise.. billig i første omgang, i forhold til audi-håndtak og bonrath-grill ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Og istedet for å ta av steinsprutdekslene på bakskjermene, så ville jeg heller latt de være til du får tak i noen breddinger og 90 fangere. Du får jo heller ikke av hengerfestet før du bytter fangere, ettersom de er sveisa i fangeren. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Jeb Nå har bilen fått bytta hjullager og diverse andre småting :) Noen som har noe "gratis" stylingstips til meg ? Emblemfri grill Grillist 90 fangere Senking Lakking G60 breddere Klare lykter Nye baklykter +++ Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Der hadde du noen fine "gratis" tips Laaars :P lol Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg