Cheron Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 :) Gjort mer med kjerra di da??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 jeg? hehe :) gjør jeg noe nytt dukker det opp på "helt hvit golf2" tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by vwgolf2 seriøst..jeg syns dashen hadde vært dødsrå i en old school golf ! men noen gamle brune eller beige org. seter, brune tepper, alt av deksler brunt osv... mmm... sexy på sin egen måte! :D Da har du lyst og kjøpe det brune dashet da ? :) Har også sånt brun trekk i gulvet hvis det var av inntresse .... ;) Nå har jeg rivd av alle listene... Alle klistremerkene er av osv ... Stått opp fjerna lim i 2 timer eller noe ... Men nå får jeg stikke og vaske den... Så ta noen bilder :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Ser også for meg det dashet i en old school - med porhse felger smale fangere og den orginale gull lignende fargen .. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Det dashen der minte meg om stua til oldemorra mi... GRELT!!! sick Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Jeg er ikke alene om å ha fæle farger på dash'en altså.. :) Men jeg vurderer faktisk å beholde det nå! I'm blue dabi dabada! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by SpeedWell Jeg er ikke alene om å ha fæle farger på dash'en altså.. :) Men jeg vurderer faktisk å beholde det nå! I'm blue dabi dabada! Blått er jo LITT mer smak fult enn BRUNT da:) hehe Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Nå har jeg da vaska litt :) Slenger med noen bilder :) Her ser du hvordan det ble uten lister :) Bakfra ... Sånn ble det når jeg la ned visker'n ... Ble ikke helt fornøyd ... Standard riften på førersetet... Den supre cd-spiller'n ! :) Har jobbet i dag så har ikke fått gjort noe særlig mer... Nå er bilen på vei til ett lite verksted... Fattern skal bare skifte hjullager og litt annen småfix :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Psst.... Få av hengerfeste.. Hakke noe på en rånebil å gjøre :) Uansett hvor blank kula er :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Finn deg en varm garasje og poler den før vinteren ... røde golfer er berømte for god lakk - å nei .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 ekke så galt det blåe dashbordet da. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Ser at du har JBL høytalere i hattehylla... Har sånne selv og synes dem er bra. Det brune dashbordet hadde stått bra til noen brune skinnseter, så en golf med det på nette og den så ganske kul ut ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Viskeren må legges enda mer... Få av hengerfeste Få av alle merker (Volswagen, Golf, etc.) Sveis bakluka Kjøp 90 fangere Litt div. styling Lakk den Osv.... Det første du kan gjøre er å fjerne sprut-beskyttelsen på bakre hjulbuer... så sveiser du igjen hullene. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Originally posted by Laaars ... Det første du kan gjøre er å fjerne sprut-beskyttelsen på bakre hjulbuer... så sveiser du igjen hullene. det er en grunn til at den er der! tar du vekk den, så går det ikke lange tida før du angrer. Var hvertfall en polosjåfør her som hadde erfart det på egenhånd. (om du ikke forstår: RUST RUST RUST RUST RUST RUST RUST!) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 ikke fjern de på baksjermene! jeg lakka mine for de var så falma... en uke etterpå var all lakken vekk pga. steinsprut! tenk åssen lakken hadde vært på skjermene hvis de ikke hadde vært der i det hele tatt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg