Gå til innhold

Banekjøring Rudskogen med Råner`n 18 August.

Ranger emnet


Era

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synnes det var dårlig!

 

-dårlig organisert

-Man setter ikke 1 man som kan teknisk på alle de bilene som kom ,noe man også så på forhånd(påmeldingsliste) vi stod i kø i 1 time !

-Hvem styrte treffet egentlig ? Han julenissen fra saniteten som passer best i en ambulanse...eller var det rudskogen eget personell ?

-Det var alt for lenge å vente for å komme seg utpå!!!

-Og en pause på nesten 1 time midt på dagen ?

-Og i gjenn som nevt lengre opp i tråden flagginga var jo ingen fornuft i !

 

Synnes det var dårlig planlagt hele treffet !

Da er terminlisten for 2012 sesongen på Rudskogen spikret:

Lørdag 21. april ,Søndag 6. mai, Lørdag 7. jul , Søndag 12. august

Lørdag og søndag 29/30 september - årets hovedtreff! ,Lørdag 13. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var kaos og lotto flagging, pausen midt på dagen var ei heller planlagt, ingenting skjedde før vi fant noen og klaga, da starta det opp igjen.

 

at de alltid klarte å matche utslipp når vi kom rundt hjørnet inn i langsvingen var jo også bra, bremse ca hver gang.

 

blåflagg? nei det hadde de ikke?

og han i hvit 200sx tok heller ikke hintet selv etter 6 runder 20cm fra fangern hans.

så har vi jo disse sykkelnissene som vimsa rundt? hva var greia der?

 

noen ble svartflagga for en liten sladd, mens andre snurra gang på gang på gang på gang på gang forran oss og sperra uten at vi slapp forbi, uten å bli flagga.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der oppe jeg også.

 

Etter å ha kjørt 7-8 runder på begynnelsen av dagen uten å ha snurra eller å ha vært i nærheten av curbsen engang fikk jeg beskjed om å roe meg ned!

 

Han i tårnet mente på at jeg hadde vært av banen og kjørte over evne... Fant ut etterhvert at man kunne sladde i langsvingen, på enden av langstrekka og ut av slakteren uten å bli bedt om å roe ned.

 

 

 

Min mening rundt treffet.

 

-kaotisk i depoet, ingen som tok seg av parkeringen der i det hele tatt...

-burde hatt flere som tok tekniske kontroller!

-kortere intervaller på banen (25 minutter i strekk blir for lenge med slike køer)

-flaggvaktene.... mobilen i den ene hånda og flagget i det andre... Og ingen hindringer videre på banen. ?! hmmmm....

-Burde vært tillatt med noe åpning inn i bilen som f.eks soltak i vippeposisjon eller bakruter med 5 cm glipp.

 

 

Kan forstå pausen midt på dagen, slik at de som sto flaggvakter kunne få i seg mat og drikke!

De var få mennesker de som arrangerte!

 

Ellers synes jeg det gikk veldig bra til å være første gang!

 

Og til dere som sladder og ikke får opp farten ellers: SLIPP fram de som kjører rundetider!!! En kamerat av meg kjørte en Calibra og ble liggende i fangeren å stange pga dette...

Det er kjipt! Jeg prøvde å følge med i bakspeilen og slippe fram hvis jeg så kjøretøyer som hadde høyere hastigheter!

"sulten og tørst Rekord'n først"

www.opel-rekord.com

www.omc.ostfold.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha for et NAZI treff fikk vel rundt 20 advarsler og 5 svart flagg, jeg kjørte helt som jeg pleier og har så si aldri fått svart flagg før. fikk kjeft fordi jeg sladda på rett strekka enna det ikke var en enste bil i nærheten og være bak meg.en kompis av meg fikk faktisk ikke lov til og sladde mer, fordi vakta mente han ikke hadde kontroll, noe han helt klart hadde. HAT når de jævla motorsykkla var ut på, sto og venta godt over en time.:rockets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et Bilmekanikker treff med j... mye folk.

 

Fra de jeg snakket med var treffet veldig bra men rudskogen folka forsøkte og leke nazi idioter ødela endel. Blir fort kaos for de som prøver og gjøre jobben sin de sånne som overstyrer.

 

Få folk på teknisk er ikke bra.

 

Men klart bedre en kaos tilstandene når Rud og gutta arr sier de.

 

Men Våler banen uff maken...Etter kaoset på våler i går kommer jeg klart nestegang.

 

Era

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke alle klagene egentlig.

Enig i at det er kjipt man må ha alle vinduer lukket når det er varmt ute. Men det merket jeg ingen ting til så fort jeg var ute på banen. Dessuten skjønner jeg at de vil være strenge på sikkerheten. At vi som kjører svetter litt på ryggen bør vi tåle. Når uhellet plutselig er ute er man kanskje glad man ikke hadde vinduer og soltak åpent alikevel?

 

Dette var første gang de arrangerte banekjøring. De ønsket nok ikke å gjøre noe feil eller få dårlig kritikk fra Rudskogen i ettertid, men å ha en trygg og morsom dag på banen. Og å lære til fremtidige banetreff.

Å produsere et feilfritt banetreff første gang går ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig synd du må ha japansk bil for og få lov til og kjøre hardt! Når andre kommer med ordentlig biler som volvo så er det rett ut! Kom en stakar med en BMW som kjørte skikkeli bredt og tøft som ble kastet rett ut etter ett par runder og etter hva jeg hørte så fikk han ikke kjøre mer heller!! Blir bare for dumt!!

Volvo Team børnout!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig synd du må ha japansk bil for og få lov til og kjøre hardt! Når andre kommer med ordentlig biler som volvo så er det rett ut! Kom en stakar med en BMW som kjørte skikkeli bredt og tøft som ble kastet rett ut etter ett par runder og etter hva jeg hørte så fikk han ikke kjøre mer heller!! Blir bare for dumt!!

 

tenker du på han med sort bmw E34?? han var jo fare for ca alle utpå, kjørte også helt vilt alle veier på ruud racing treffet. pingpongball på crack som gikk alle veier og var mere utenfor enn på banen. ikke hadde han speil heller virket det som.

fly without wings

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad jeg ikke var eieren av den oransje BMW'n...

 

Han var mindre populær igår vel!!?!

 

Kjørte ut i store svingen 2 ganger i går og begge gangene kjørte han hull i bunnpanna og resulterte i stopp i banekjøringa og masse venting!

 

 

Og til dere som spolte rundinger på slutten av banekjøringa:

 

Takk for at dere ødelegger for alle andre som ønsker å bedrive banekjøring!

 

Konsekvensen ved å ikke følge reglene til baneieren er at det sluttes å leie ut anlegget til private!

"sulten og tørst Rekord'n først"

www.opel-rekord.com

www.omc.ostfold.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår