theopelking Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 er vell ikke rustfrie nei,men var en på golf3 forumet som hadde et tips for det=) sånn pasta ting,smør inn med det så skull det vær fint=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 er vell ikke rustfrie nei,men var en på golf3 forumet som hadde et tips for det=) sånn pasta ting,smør inn med det så skull det vær fint=) okidoki.;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Noen tips om hvordan unga rust da?:heyyou: Jeg personlig ville aldri ha kjøpt et billig sett, de sparer på alt, både demping og selve huset, ergo bruker stål som ruster lettere (billigere) Jeg hadde heller brukt noen kroner ekstra på et rustfritt sett fra feks FK og kjøpt det i Tyskland. Ellers får du jo tilsvarende Vmax for litt over 2350,- +mva og frakt i Tyskland, havner vel på ca 3400-3500 NOK med mva, fortolling og frakt http://cgi.ebay.de/High-Quality-Gewindefahrwerk-VW-Golf-3-Vento-1HX0-TUV_W0QQitemZ170163886380QQihZ007QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem FK http://cgi.ebay.de/FK-Sport-Edition-Plus-Gewindefahrwerk-Golf-3-NEU_W0QQitemZ330185943575QQihZ014QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem FK silverline rustfritt http://cgi.ebay.de/FK-SILVERLINE-GEWINDEFAHRWERK-VW-GOLF-3-NEU_W0QQitemZ300142359351QQihZ020QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/FK-Silverline-Gewindefahrwerk-Golf-III-3-Vento-NEU_W0QQitemZ8005981093QQihZ001QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Hadde lett lagt 2000 kr ekstra og kjøpt selv fra Tyskland. Da får du bedre kvalitet på dempere og fjærer. Dessuten får du bedre veiholdning og lengere levetid. Bedre å spare en mnd ekstra og få skikkelige saker. FK leverer dessuten settene med Gewindeöl til å ha på gjengene, det er ikke inkl i de billige settene 2 ting jeg aldri vil spare på, da det virkelig ødelegger gleden av bilen hvis det ikke er bra nok og det er understell og seter Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Jeg personlig ville aldri ha kjøpt et billig sett, de sparer på alt, både demping og selve huset, ergo bruker stål som ruster lettere (billigere) Jeg hadde heller brukt noen kroner ekstra på et rustfritt sett fra feks FK og kjøpt det i Tyskland. Ellers får du jo tilsvarende Vmax for litt over 2350,- +mva og frakt i Tyskland, havner vel på ca 3400-3500 NOK med mva, fortolling og frakt http://cgi.ebay.de/High-Quality-Gewindefahrwerk-VW-Golf-3-Vento-1HX0-TUV_W0QQitemZ170163886380QQihZ007QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem FK http://cgi.ebay.de/FK-Sport-Edition-Plus-Gewindefahrwerk-Golf-3-NEU_W0QQitemZ330185943575QQihZ014QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem FK silverline rustfritt http://cgi.ebay.de/FK-SILVERLINE-GEWINDEFAHRWERK-VW-GOLF-3-NEU_W0QQitemZ300142359351QQihZ020QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/FK-Silverline-Gewindefahrwerk-Golf-III-3-Vento-NEU_W0QQitemZ8005981093QQihZ001QQcategoryZ44162QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Hadde lett lagt 2000 kr ekstra og kjøpt selv fra Tyskland. Da får du bedre kvalitet på dempere og fjærer. Dessuten får du bedre veiholdning og lengere levetid. Bedre å spare en mnd ekstra og få skikkelige saker. FK leverer dessuten settene med Gewindeöl til å ha på gjengene, det er ikke inkl i de billige settene 2 ting jeg aldri vil spare på, da det virkelig ødelegger gleden av bilen hvis det ikke er bra nok og det er understell og seter takker;):thumb da sparer jeg noen mnd til å kjøper FK-sport-editon-plus til 538euro! har regnet ut at dette kommer på en plass mellom 6000-6500kr?? 1 euro er vel ca 8 norske kr? Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 1 EUR er nå (akkurat nå) 7,7337 Ganger du pris i EUR med 10 er du ganske nærme hva du havner på i NOK inkl mva Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 1 EUR er nå (akkurat nå) 7,7337 Ganger du pris i EUR med 10 er du ganske nærme hva du havner på i NOK inkl mva takker igjenn:happyhappy: Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Noen tips om hvordan unga rust da?:heyyou: Tectyl? Hadde min Vento tidligere denne uken på Antirust behandling, og både fjærer og dempere ble sprøytet ned med tectyl. Vet ikke hvor lett det er å justere noe med det dritet smørt ut over alt. Rust bør det ikke være iallefall;) EDIT: Fikk ikke med meg den tredje siden med innlegg Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 textyl jah,bli vell litt vanskli å få still på justerbare etterpå da vetts Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 textyl jah,bli vell litt vanskli å få still på justerbare etterpå da vetts Hehe, var det jeg tenkte:) Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Får kjøpt gewindepasta "ellerhvadetnåhet" på Tess! Smør inn gjengene med det så burde det holde seg bra, eller kanskje kobberpasta holder? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Får kjøpt gewindepasta "ellerhvadetnåhet" på Tess! Smør inn gjengene med det så burde det holde seg bra, eller kanskje kobberpasta holder? den har jeg trua på;) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr turbo Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg har hørt at man ikke får godkjent bil med coilover på eu kontroll, stemmer dette? hadde planer ang coilocer til min men er det ikke godkjent kan det være... Siter Bmw 530i v8 1996 gobilen200sx 1993 solgtVento 1992 1,8cl restaureres740glt 1990 2,3 16v solgtNissan primera 2000 solgt og dynget Audi 80 1993 bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Jeg har hørt at man ikke får godkjent bil med coilover på eu kontroll, stemmer dette? hadde planer ang coilocer til min men er det ikke godkjent kan det være... Selvsagt får du det godkjent på EU. Jeg har hatt det siden 1999, men som all annen senking kreves det at det står i vognkortet, ergo at du har vist bilen på biltilsynet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Jeg har hørt at man ikke får godkjent bil med coilover på eu kontroll, stemmer dette? hadde planer ang coilocer til min men er det ikke godkjent kan det være... så lenge det er med TUV papir på det du kjøper så får du det nok godkjent;):morph: Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Man skal kunne få godkjent coilovers jo, du må bare møte på riktig kar på Biltilsynet ;) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg