Roberto Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Får ikke av starteren, det er en bolt i bakkant av starteren som jeg ikke kommer til, og headersene får jeg ikke av, noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 standard ting... 1. Mye "verktøy på boks" (la sitte på en halvtime) 2. varm runt bolten (ikke på). hvis bolten løsner men fortsatt sitter hart, smør på mer, vente litt til......å prøv igjen hater bolter som sitter fast. lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Headers er tøft, pent og gir litt ekstra. Men ved montering/demontering er det noe jævla herk. Brenner tennpluggledninger gjør de også. For ikke å snakke om når tennpluggene skal byttes! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Fikk det hele av til slutt, nå skal det på igjen :\ Håper det går bedre enn av, det var et herk. nå sliter jeg med hvor alle disse kablene skal på! Det er 3 stk med store kabelsko, og en med liten, men jeg aner ikke hvor de skal!!! Litt hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Phuuu..... Men hvordan fikk du det av? Vold? :-) Lite hjelp er... (men jeg kjøper nå en digitalkamera slik at jeg kan plåte dritten......) Husker når jeg skiftet starter på "vinter volvoen".......... glemte å koble til en av de "små" kablene....da lyste det som et juletre på dasjbordet.....:-( Once again, Lykke til! (men dette kan du jo...:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Nei, litt kutting av verktøy, så kom jeg til.. Problemet var at fastnøylene ble for lang! Så måtte jeg vise starteren for å få ny. Dette resulterte i at jeg glemte hvor kablene skal, Det er 3 store, og 1 liten kabelsko på bilen Det er 1 stor bolt, der da disse 3 store skal på, og i tilllegg 2 små bolter, merket "D" og "S". Hvor skal den lille på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg