al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hva som er vanskelig med felgene da?? :0 De har ett innpress på 35, så er ikke akkurat lovlig. Derfor må jeg skaffe dokumentasjon på at de er lovlige å bruke på min bil, å det må jeg få fra Sverige (kjøpte de der). Og så må jeg skaffe dokumentasjon fra Audi på hva det orginale innpresset er (det står ikke i vognkortet mitt). Ellers kan jeg jo alltids bare sette på 16" vinterfelga mine som er orginale Audi felger.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Ellers kan jeg jo alltids bare sette på 16" vinterfelga mine som er orginale Audi felger.. Thumbs up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Thumbs up! Hehe, får se hva de sier til det. En fyr på Jessheim trafikkstasjon sa at de skjønte såpass at her er det noe muffens hvis man kom inn med vinterfelger :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hva skal de si? Du kan bare si at du ikke har handla felger enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Hva skal de si? Du kan bare si at du ikke har handla felger enda.. Du har et poeng der, bare komme med en liten hvit løgn :) Det som er mest irriterende er at jeg må skru opp senkesettet og ta forstillingskontroll før en godkjenning..blæ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Jeg og.. Jeg har EU ut august nå, og har mye å sette fingra i.. og ingen penger. show Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Du har et poeng der, bare komme med en liten hvit løgn :)Det som er mest irriterende er at jeg må skru opp senkesettet og ta forstillingskontroll før en godkjenning..blæ Må man ta forstillingskontroll hvis man skrur litt på senkesettet? Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Må man ta forstillingskontroll hvis man skrur litt på senkesettet? Sånn egentlig ja.. Men det er jo for å slippe feil slitasje på dekket da. Jeg har kjørt rundt nå i noen uker uten å ha tatt den kontrollen og dekket blir bare slitt midt på. Men for å godkjenne det trenger du den kontrollen og papirer på det. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Sånn egentlig ja.. Men det er jo for å slippe feil slitasje på dekket da. Jeg har kjørt rundt nå i noen uker uten å ha tatt den kontrollen og dekket blir bare slitt midt på. Men for å godkjenne det trenger du den kontrollen og papirer på det. Ok..kan det lønne seg å ta en ny kontroll hvis jeg skifter til større/mindre felger enn de som sto på når jeg tok kontroll sist? Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Ok..kan det lønne seg å ta en ny kontroll hvis jeg skifter til større/mindre felger enn de som sto på når jeg tok kontroll sist? Tror da ikke det har noe å si. Det som er at når du senker så blir vinkelen på bærearmene (rett meg hvis jeg tar feil!) forandret og det er det som fører til at dekket blir feil slitt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Bare slitt midt på?? For mye luft da? Mine dekk sliter innerkant.. Ikke så veldi mye, men merkes etter noen tusen km.. Er det forresten håp å få riktig hjulstilling med 235 dekk? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Bare slitt midt på?? For mye luft da? Mine dekk sliter innerkant.. Ikke så veldi mye, men merkes etter noen tusen km..Er det forresten håp å få riktig hjulstilling med 235 dekk? Ikke en sånn tynn stripe midt på da. Er så og si hele flaten på dekket. Dårlig forumlering fra min side, sorry :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Bør nå ikke være noe problem å få godkjent a4'en med nedjustert senking.. Min er jo godkjent sånn som den sitter hvertfall. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunplaze Skrevet August 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Noen som vet av noen felgforhandlere i sverige som er å anbefale?helst rundt svinesund området...men alt av intresse...må man betale toll eller noe slikt eller? Siter xx Audi A4 B5 1.6 xx Golf 3 2.0 GTI 8v solgt xx Mazda 323 død xx Opel Ascona 1.3 død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Jeg kjøpte fra Gummihuset.se, de leverer til et postkontor nær grensa som du velger selv. Slapp å betale norsk toll og moms. Tok litt lang tid å få felgene, men det var pga. noe tull hos ASA. Når svenskene fikk inn felga hadde jeg dem 4-5 dager senere. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg