Gå til innhold

Lastebil stropper

Ranger emnet


volvo 244

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Og hva er det som gjør at en bred, oransje ca 2" bred stropp fra kjøkkentema er så forferdelig dårlig?

 

Er i mine øyne viktigere å få folk til å styre unna de smale 1" stroppene med mjuk, ofte gummibelagt fiskekrok i enden og vonde jekker med skarpe kanter som er vonde å holde i og enda vondere å løse ut.

 

Skulle jeg kjøpt stropper jeg skulle bruke daglig hadde jeg gått for de med de lange og BREDE håndtakene hvor det er mulig å få inn mer enn to fingre. Så slike på TESS, og tenkte umiddelbart; hvorfor er ikke ALLE jekkestropper laget på den måten?!

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike f.eks gule "kjettinger laget av løftestropper" type? De har jeg lyst på også. :)

 

Lånte en dolly (tohjuls biltralle). Den hadde en variant med stålkjettinger som ble strammet ved å hekte lenkene på to kroker på en sånn "klapplås" slåe sak som er på lemmene på vanlig biltilhengere. Funka relativt greit det og.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike f.eks gule "kjettinger laget av løftestropper" type? De har jeg lyst på også. :)

 

Lånte en dolly (tohjuls biltralle). Den hadde en variant med stålkjettinger som ble strammet ved å hekte lenkene på to kroker på en sånn "klapplås" slåe sak som er på lemmene på vanlig biltilhengere. Funka relativt greit det og.

 

Kan høre med onkeln min hvem som selger de, han visste men de er visst svindyre.

 

De jeg tenkte på er normale 2" som splittes midt på til to stropper, og så til en igjen hvor man får plass til toppen av et hjul imellom

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør dere med TRANSPORT UTSTYR i industriveien på skedsmo, eller så kan dere også sjekke med Truck'n'trailer

 

Hold dere unna alt som har med BILTEMA å gjøre når det gjelder last sikring og løfting!!

JO! kvaliteten ligger faktisk i låse mekanismen!

 

er ikke så jævli dyrt å kjøpe 2" Stramme stropper på Transport utstyr f.eks.

 

 

Om dere holder til i oslo kan dere sjekke gamle VEIVESENET som ligger paralelt med biltilsynet. I bakgården der RENAULT TRUCKS en gang var!

 

de har også løfte kjettinger og etc!

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår