Gå til innhold

corrado black turbo kort tids prosjekt

Ranger emnet


knoff

Anbefalte innlegg

Utrolig dårlig tisdpunkt du måtte gi vekk denne på :( regner med å få kloa i en corrado i januar/februar.. Denne var vel rett og slett det jeg så etter :( Klarer du å godsnakke madamen til å drøye oppussingen til etter jul eller? :p

 

tror nok jeg ligger dårlig ann der gitt.. :coplight :coplight

 

er bare å handle nå å la den stå til over jul det vettu :P

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei, men kan få tatt til helga. når den selges så leveres den ferdig lakkert med fangere å lykter montert. da skal det være montering å sånn av motor deler igjen bare.. mulig dør hengslene må justeres litte grnn om ikke eg rekker det..

 

det er absolutt mulig med bytte//innbytte bil, men aller helst en 4x4..

 

om ikke det er no morsom bil som kan ligges sidelengs i vinter da :P

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, men kan få tatt til helga. når den selges så leveres den ferdig lakkert med fangere å lykter montert. da skal det være montering å sånn av motor deler igjen bare.. mulig dør hengslene må justeres litte grnn om ikke eg rekker det..

 

det er absolutt mulig med bytte//innbytte bil, men aller helst en 4x4..

 

om ikke det er no morsom bil som kan ligges sidelengs i vinter da :P

 

ok, det høres fint ut:)åssn turbo og deler til ommbygging er det som følger med? chip, dyser, fpr, osv? er det gjort noe med motor?(lagre, stempel, veiv osv?) du har vel ikke tilfeldigvis en org fanger liggende og?!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, det høres fint ut:)åssn turbo og deler til ommbygging er det som følger med? chip, dyser, fpr, osv? er det gjort noe med motor?(lagre, stempel, veiv osv?) du har vel ikke tilfeldigvis en org fanger liggende og?!;)

 

T3 turbo. dyser å chip følger med. fpr skal ikke byttes. er bytta lagre. no annet trengs ikke.. er jo pakninger å sånn da.. 3lags sådan.

 

nei orginal fanger har jeg nok ikke.. liker orginal best egentlig så er litt synd.

 

 

 

ER DET SÆRIØST KUN FOLK SOM RINGER FOR Å RINGE SOM ER INTERESERT I EN BIL I DENNE GODE STANDEN??????

 

 

utrolig, men det er 4 stykker som har sagt di skal ha den om jeg har den etter jul.. får folk såååå mye i jule gaver??

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T3 turbo. dyser å chip følger med. fpr skal ikke byttes. er bytta lagre. no annet trengs ikke.. er jo pakninger å sånn da.. 3lags sådan.

 

nei orginal fanger har jeg nok ikke.. liker orginal best egentlig så er litt synd.

 

 

 

ER DET SÆRIØST KUN FOLK SOM RINGER FOR Å RINGE SOM ER INTERESERT I EN BIL I DENNE GODE STANDEN??????

 

 

utrolig, men det er 4 stykker som har sagt di skal ha den om jeg har den etter jul.. får folk såååå mye i jule gaver??

 

good:) synes selv også at original fangeren er den fineste, men den går det vel ann å få fatt i utenom. jeg er veldig interissert, kunne som tidligere nevnt tenkt meg litt bilder av det hele inkludert alle delene:) så jeg glder meg til helgen nå som du har lovt meg bilder da;) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår