Gå til innhold

Stemmer det..? Opel med lav km-stand

Ranger emnet


Alice

Anbefalte innlegg

Posta på første og beste forumdel jeg.. Hvilken burde jeg skrevet i?

 

Men ok, hvis det står i serviceheftet så skal det være greit?

Skulle egentlig se på den i dag, men ga blaffen fordi jeg syntes det var rart at den ikke hadde kjørt lenger. Den er jo 16år gammel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posta på første og beste forumdel jeg.. Hvilken burde jeg skrevet i?

 

Men ok, hvis det står i serviceheftet så skal det være greit?

Skulle egentlig se på den i dag, men ga blaffen fordi jeg syntes det var rart at den ikke hadde kjørt lenger. Den er jo 16år gammel..

 

Hei. Ikke lett dette, og du kan tryne skikkelig....Opel kan ha svake mototrer. Få sjekket bilen hos NAF. De finner slitasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet hit fra \bilpleie. Egentlig skulle jeg slettet den pga elendig topic, men er i godt humør i dag.

 

Angående bilen kan det jo være et gammalt ektepar som har eid bilen hele tiden. Noen slike kjører bare 3.000km i året. Stikk og se på bilen du. :)

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gamle rekord hadde gått 86 000km, og ikke 186 000km som jeg trudde da den ble levert på huggeren. Snakket med tidligre eier, og fikk vite dette. Bilen hadde gått 36 000km da han kjøpte den i 1998. (ombygget til handicap bil, og kun brukt til butikken en gang i uka siden nesten ny) jeg kjøpte den i 2006. Endte på støa i 2007 etter påkjørsel.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hehe, nei ikkesant. Bestemodern kjører på hytta 10 ganger i året og ellers litt sånn tullekorte turer rundt om i byen. Er vell 2 el 3 år gammel Golfen hennes nå, det står ca 5tkm på tellern=P

Garantitida er over før ho er klar for første service=P

 

Omegan min fra -88 har ikke mer en 134tkm den så:blunk:

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår