Alice Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Skal kjøpe bil snart, og liker en jeg har sett bilder av og annonse til. Men kan det stemme at en 91mod opel kun har gått 108000km? Synes det er veldig lite. Har selger (eller tidligere eier) snusket med km-telleren sin..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 hehe, selvfølgelig kan det stemme :) men da ville jeg sett dokumentert servicehefte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 kan stemme det. kjøpte selv i mai 2006 en 2006 model Opel Vectra 1,9, som var gått som demobil i 5 mnd. da sto km-telleren på 15000. nå står nålen på 21050 km. bruker bilen veldig lite da jeg har firmabil. kan nok være noe tilsvarende på den du har sett på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hva har dette med bilpleie å gjøre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Selvfølgelig kan km-standen stemme. Men ja, hva får følk til å poste sliktno under Bilpleie?? :P Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alice Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Posta på første og beste forumdel jeg.. Hvilken burde jeg skrevet i? Men ok, hvis det står i serviceheftet så skal det være greit? Skulle egentlig se på den i dag, men ga blaffen fordi jeg syntes det var rart at den ikke hadde kjørt lenger. Den er jo 16år gammel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 du burde postet denne på Opel Forumet. ligger lenger nede på forum-siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk1rty Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 En kompis av meg kjøpte nettopp en 1980 Opel Corsa, den hadde gått 25 000 KM, så det finnes en god del tilfeller der biler har kjørt lite. Min 94' Vectra hadde bare kjørt 85 000 da jeg kjøpte den i fjor. Synes igrunn ikke at det var rart i det heletatt. Siter x - 94 Opel Vectra 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oloevold Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Posta på første og beste forumdel jeg.. Hvilken burde jeg skrevet i? Men ok, hvis det står i serviceheftet så skal det være greit? Skulle egentlig se på den i dag, men ga blaffen fordi jeg syntes det var rart at den ikke hadde kjørt lenger. Den er jo 16år gammel.. Hei. Ikke lett dette, og du kan tryne skikkelig....Opel kan ha svake mototrer. Få sjekket bilen hos NAF. De finner slitasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliassen Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 dette er noe som ikke hører hjemme i forumet Bilpleie. fortsett tråden under forumet Opel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Flyttet hit fra \bilpleie. Egentlig skulle jeg slettet den pga elendig topic, men er i godt humør i dag. Angående bilen kan det jo være et gammalt ektepar som har eid bilen hele tiden. Noen slike kjører bare 3.000km i året. Stikk og se på bilen du. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Min gamle rekord hadde gått 86 000km, og ikke 186 000km som jeg trudde da den ble levert på huggeren. Snakket med tidligre eier, og fikk vite dette. Bilen hadde gått 36 000km da han kjøpte den i 1998. (ombygget til handicap bil, og kun brukt til butikken en gang i uka siden nesten ny) jeg kjøpte den i 2006. Endte på støa i 2007 etter påkjørsel. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 mormor sin er da 12år og har gått 36000km så synes ikke akkurat det var så spesielt jeg da men.. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 hadde ein opel ascona 85 modell her på verksted som var gått 54000 så ingenting er umulig :D Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet September 23, 2007 Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 Hehe, nei ikkesant. Bestemodern kjører på hytta 10 ganger i året og ellers litt sånn tullekorte turer rundt om i byen. Er vell 2 el 3 år gammel Golfen hennes nå, det står ca 5tkm på tellern=P Garantitida er over før ho er klar for første service=P Omegan min fra -88 har ikke mer en 134tkm den så:blunk: Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg