Reinert A Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 sliter litt med bilen!! en chrysler stratus bilen starter nesten.. jeg vrir om nøkkelen , bilen tenner og starter nesten! og etter litt , begynner bensinlampa og lyse! dere tenker , tom for bensin! nei , tanken er full! dere tenker , bensinpumpa er ødelagt , nei , den er skjifta! kan dere tenke ut no mere? :D bilen står på verksted , han skjønner ikke helt hva som er feil.. har dere no peil? takker og bukker for alle forslag! Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 tipper den er tom for bensin eller att bensinpumpa er gåen.. :D :D :D :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Fri for strøm? Du har jo drevet på å kobla opp anlegg og greier nå Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Bytt bensinpumpe igjen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 sjekka at pumpa starter? koblet på ledningene igjen? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 kunne vel posta dette under teknikk eller under Chrysler? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Bensinfilteret? Helt tett? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Defekt tenningslås? Eller bare dårlig, eventuelt ingen, kontakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro Competition Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 prøvd å skifta dekk?????:op Siter S2 Sedan powered by ESTUNING.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Den duppeditten som regulerer hvor mye bensin som blir spruta inn kan ha hengt seg opp på full fitte. Skjedde med meg, og da starta den nesten men ville ikke komme igang. Etter å ha bytta luftmengdemåler gikk det helt fint igjen. Lykke til.. feilsøking er kjipt! Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 bilen går nå da.. :D men når den er kald så går den ikke på tomgang i det hele tatt.. før den blir varm , da går den greit.. noe med automat sjåken og gjøre kanskje? skal seriøst bruke vær penny jeg har for og få fiksa bilen... den skal bli 100% , hater sånne halv fungere ting... det koster bare så jævlig! ekke noen som veit om eller jobber på et verksted som kan jobbe litt svart og har peil på stratus... Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 bilen går nå da.. :D men når den er kald så går den ikke på tomgang i det hele tatt.. før den blir varm , da går den greit.. noe med automat sjåken og gjøre kanskje? var forresten en ledning på bensinpumpa som hadde detti ut.. han bare laga en ny en.. skal seriøst bruke vær penny jeg har for og få fiksa bilen... den skal bli 100% , hater sånne halv fungere ting... det koster bare så jævlig! ekke noen som veit om eller jobber på et verksted som kan jobbe litt svart og har peil på stratus... Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Tror ikke det er automatchoken gitt, ingen biler solgt i Norge etter 89 har det! Men det er vel bare og oppsøke nærmeste Chrysler forhandler og få dem til å lese feilkoder! Koster ikke allverden det!! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 ok , daså :D liker ikke og gå inn ditt.. ekke særlig kundevelige mot ungdommer der.. syns nå jeg da... er kanskje mulighet for og dra ett anna sted.... :D får tar det når jeg får penger.. Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg