sealed Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Noen som har erfaring eller tips til trimming av en Ford Transit Connect 1,8TDi(75hk) 2006mod? (chip, turbo trykk e.l) Takk takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Noen som har erfaring eller tips til trimming av en Ford Transit Connect 1,8TDi(75hk) 2006mod? (chip, turbo trykk e.l) Takk takk :) Komme te å gå så æi kula den also!! Ingen som trimmer en Transitt vel?? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Komme te å gå så æi kula den also!! Ingen som trimmer en Transitt vel?? hvorfor ikke det?? monterte tuning box på vår firmabil,men det virket ikke så veldig mye,men det skal ha kommet tuning boxer som funker bedre nå,men er litt mere komplisert å montere. Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Komme te å gå så æi kula den also!! Ingen som trimmer en Transitt vel?? Trenger ikke mye styrken i en varebil ;) Men går trått med kasserommet full med verktøy og utstyr. Skulle hatt noe mer drag i bilen. Mvh Sealed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 2007 modellen blir jo levert med 75, 90 og 110HK originalt jo. På samme? 1.8 liters motoren.. Så jeg skulle da tro det var noe å hente der.. Denne kanskje ? http://www.butikknett.no/biltuning/tuning/ford/tuningstyling457.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Er samme motoren på alle, men litt forskjellig turbo bl.a. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Cossie Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 jeg kan ordne mere krefter i forden.. kjørte fra en opel vectra med min som var original 75hk. ga den programerbar box som ga 125hk. husker ikkje moment nå men ca lik økning i%. i saphira opc`en jeg har er det 350nm og 250,4 hk på driv hjulene. send en mail til info@auto-tuning.no og få pris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slugggen Skrevet Desember 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2009 Kjøpte en Chip fra bestchip.no men finner ikke ut hvor jeg skall koble den..noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svm88 Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 Kom du noe lengre med tuningen av connect? Jeg vurderer også å tune min connect 90hk 2010 modell. Jeg tror det vil bli en bluefin. Da får man forandret programmet i ECU, istedet for å bare forvrenge signalet(som de fleste bokser gjør). En annen fordel er at man kan ta ut/inn tuning programmet som man vil, for eksempel ved service etc. http://www.mybluefin.co.uk/ Noen med erfaringer med bluefin eller tuning av connect tdci? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svm88 Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Bump:) Ingen med erfaringer rundt chipping av ford connect? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svm88 Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Da har jeg bestilt en bluefin:) Så da er det bare å vente og se hvordan det går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Har rallet noen kilometer i en utrimmet, og litt færre i en som var, men personlig følte jeg at chipen fikk Connect'en til og føles ut som den skulle gjort fra begynnelsen av :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Man in van Skrevet Mars 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2011 Ja hva skjedde? Blei det blårøyk på alle gira eller? ;) Lurer på å handle meg sånn bil, og hadde jo vært greit med litt ekstra gamp :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg