Gå til innhold

Hvorfor det nicket du har?

Ranger emnet


Kong-Erik J

Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

brunerune er da mitt. på nettby er det sheeriff. sheeriff fordi sheriff er kult, men var opptatt. brunerune fordi jeg heter rune, og vennene mine kaller meg det -fordi jeg er ganske brun i huden. polett neger?

 

Du kunne likesågodt kallt deg svarte rune, for det er vel det du ønsker å bli. ;)

 

Kaller meg masse rart, regga meg som dr_bass først på et hi-fi forum i 96 etter å ha handla dali 909 som jeg var veldig fornøyd med. Kallte meg også det på irc en stund, men ble lei da jeg alltid fikk masse spm om jeg spilte bassgitar.

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mitt nick stammer fra den tiden jeg var veldig aktiv spiller på MEGAZONE i oslo. Vi var noen venner som skulle melde oss inn og da jeg kom dit var det nicket jeg ville ha opptatt. Jeg hadde en liten tendens å si briller på den tiden og da ble nikke mitt brille2k og alle vet jo hva 2k står for.

Til vanlig heter jeg kim og jeg prøver å bruke nicket mitt over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nismo - Fordi jeg hadde en Nissan 200SX, og Nismo var det kuleste tuningnavnet jeg visste om på den tiden:)

 

Og når det kommer til andre plasser jeg er registrert i de siste årene bruker jeg stort sett navnet mitt som er Morten Bangås. Syns det er greit at folk kan se hvem jeg er på forumene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SaSSeR, da i mine CS-år (ferdig nå) det var en hel server som kalte seg forskjellige virusnavn osv, så ble det bare hengende med.

 

Ellers kaller jeg med HitMix de fleste andre steder, rett og slett fordi jeg har en tendens til å gjøre litt hitmix for å få til ting å tang =p

[o]'90 Opel Omega 2.0i

[o]'90 Opel Omega 3000 24v

[o]'96 Opel Vectra 1.7TD

[x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs)

[x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår