Gå til innhold

Hva er "Blow-off-ventil"?

Ranger emnet


VW G3 GTD

Anbefalte innlegg

En avlastningsventil (som forøvrig er det korrekte navnet) skal slippe ut trykket som oppstår før gasspjeldet når det lukkes og som forårsaker at den komprimerte lufta strømmer tilbake forbi turboen . Siden det neppe er gasspjeld i turbodieselbrakka di vil du hverken ha nytte av det eller få det til å funke uten å jukse...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

fordi det ikke har noen nytte?!?!?!

 

det er KUN fordi du er harry og synes slikt er kult! som blinkende strober i frontlysa og spygrønne neonlys under bilen.

 

Nei nå må du gire ned her litt. MÅ jeg gjenta meg selv? Nei, det er ikke en dumpventil jeg ønsker. Jeg Tror at det er du som er harry her, sånn som du sitter nå i total offensiv å kommer med usaklige påstander, og pøser på med at du Tror jeg er en 16åring som sitter med min første bil, og "syns poppoff er sååååååååååå k3333wlt" som du sier. hehe,, "blinkende strober i frontlysa og spygrønne neonlys under bilen." , Offtopic Lille Venn ;)

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,, med fare for å være usakli å kanskje få tilsnakk fra en moderator, så trur æ at æ velge å kalle dæ en Fjott...

 

best om du leser de saklige svara i stede.. så kansje du lærer..

 

 

Nytter ikke å diskutere med tards.. blir bare til at man går ned på dems nivå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on, dump på en diesel? Det er jo som sugern sier, totalt unyttig, hvorfor vil du montere noe som stjeler effekt? Er vel billigere å punktere slangen fra dieseltanken?

 

Som sagt, det har ikke blitt sagt at jeg vil ha dumpventil, bare spurte om hva "Blow-off-ventil" er :)

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

best om du leser de saklige svara i stede.. så kansje du lærer..

 

 

Nytter ikke å diskutere med tards.. blir bare til at man går ned på dems nivå..

 

stian..

 

sug å svelg

 

 

problemet er at du faktisk er enig med meg, men ikke har balls to idmit! or woOt?!. redd for å bli mobba fordi du støtter rdl?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er en blow off valve = undercover, jeg har lyst på en bov på min diesel purke. hva synes dere om dette!?

 

Its lame.. Buhu!

 

 

men du... du har gjort noe LITT fornuftig væffal selv om det er langt ute i mørke natta. du har kvitta deg med volvo 240, og kjøpt GOLF.. som btw, er en sport, burde ikke være på veien i det heletatt. og nå vil du at golfen din skal høres ut som en gammal Scania vabis lastebil med flere lyder enn teknisk museum...........................

 

Og det skal du få lov til. men vi kommer til å le av deg:!)

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA er en blow off valve = undercover, jeg har lyst på en bov på min diesel purke. hva synes dere om dette!?

 

Its lame.. Buhu!

 

 

men du... du har gjort noe LITT fornuftig væffal selv om det er langt ute i mørke natta. du har kvitta deg med volvo 240, og kjøpt GOLF.. som btw, er en sport, burde ikke være på veien i det heletatt. og nå vil du at golfen din skal høres ut som en gammal Scania vabis lastebil med flere lyder enn teknisk museum...........................

 

Og det skal du få lov til. men vi kommer til å le av deg:!)

 

Kor den kommer fra all denna offtopicen din? Og kor får du retten til å legge ord i andres munn? og mine bilvalg skal ikke du legge dæ det grann oppi!

 

Du virke ikke som nå fornuftig kar, og jeg lurer da på hvordan du har fått noen slags lisens til å bestemme hva slags biler som hører til på veien?

 

Men nå har du nå satt i gang, så da kan jeg si en ting; finner du en liten fellesfaktor på bilene jeg har hatt? ingen av dem er Japsebiler, og hadde jeg latt meg selv synke så lavt at jeg hadde uttalt meg om min mening om japsebiler, så skulle virkelig himmel og hav blitt satt i bevegelse, men akter ikke å la meg selv synke så lavt.

90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår