yoyofish Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Jeg får ikke i tankarmaturen etter å ha bytta pumpe. Den går ikke ned i overkant, sklir liksom ikke rett ned, akkurat som at den butter i bakkant nede ved pumpa. Tanken er helt full, kan dette ha noe med saken å gjøre? Pumpa blir jo pressa oppover av bensinen... Fryktelig irriterende. Ikke gøy å suge ut 65l bensin på flatmark. :knock: Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Tviler sterkt på at innholdet i tanken skal ha så forferdelig mye å si. Men tankarmaturet har jo litt vinkel.. Du greier ikke å lirke det nedi da? Er vanligvis litt lirking for å få det nedi brønnen det skal være i. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hjelper ofte å lire utav deg de fineste glosene du kan, gjerne litt combo's;) bare pass på at ikke mor står rett bak:p hehe som sagt, må lirke å lire å vri å vende.. har pumpe fysisk samme størelse da? og er montert på samme plassen som orginalen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Ja, de er samme størrelse. Eneste er at denne er festa med slangklemmer, men de har jeg satt sånn at de umulig kan komme borti noe som helst. Får vel lirke og lure en stund til idag da. Faen for no dritt. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Sleit lenge med å få den nedi jeg også. Du må vinkle den, til forskjellige retninger. helt til den går nedi. Men ville vel tru at det hadde vært enklere med tom tank Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Endte med at jeg brukte mye vold og tvinga den nedi. Ble ikke strøkent, men pumpa og målern funker og det lekker ikke. Så jeg er glad som en lerke. ;) Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg