Gjest sicarlse Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 var det jeg trodde du hadde dotech ovation før ja:) tror du de fungerer greit med xt 800.2? var du ikke fornøyd med dotech ovation du eller? siden du kjøpte nytt edit; ok? hadde trodd det stod i liter eller noe da:( hva er måleenheten? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 er mye de fungerer bedre med, men du blir helt sikkert fornøyd.. greia er at jeg er jo demobil for morel.no (norsk elektroakustikk) så må jo ha det beste av det beste i bilen ;) men dotech ovation var knallbra.. solgte 4" og 6,5" til en heldig fyr :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 23, 2007 Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 ja, jeg vil tro den bilen representerer norsk elektrokustikk veldig bra:) syns du gjør en sabla god jobb i alle fall:) skal monteres i kveld, så får se om jeg blir fornøyd:) skal ikk emye til tror jeg... er ikke vant til frontsett til 2600kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2007 det spiller hvertfall kjempe bra :) nå er 2 RE8 montert i en RAR, liten, lukka kasse.. og SATAN det spillte bra ^^ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Nice! :D Noe av utstyret du skal selge? :P Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 hehe, alt er til salgs til riktig pris vettu ;) noe spess du ville ha? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 Åssen ligger ting an hva verksted angår, Klovnis? Skulle hatt et større sted med varme... Vet du om flere som trenger? Hør gjerne med Dasse og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 jeg og andreas er veldig hypp på et sted.. slik det ligger ann nå drar jeg til drammen jeg :p hehe.. være der hele fredag og lørdag og mekke på bagasjen :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Det blir litt plass i Hønefoss etterhvert også. Kjekt med selskap! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 veldig langt å dra til hønefoss da ;) hehe.. men kommer noen turer vettu ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Avstandene i vårt langstrakte land suger. Har muligens funnet en løsning på mekkeproblemene, må bare bytte girkasse i V40-skrapet først. Den kvelda på vei til Gardermoen. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 hihi, surt.. funnet sted i nærheten man kan stå? :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Driver og prøver å finne en tomt for å sette opp isolert telt, size Moskva-Marit, så det går å få inn et par biler. Lettere å finne tomt enn lokaler, så om vi går sammen tre stykker og spleiser på teltet, blir det rimelig. Og slipper høy månedlig leie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 kult.. er med jeg :) må få laga litt mer lyd her i vestfold :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 jaja, lite respons på forumet er grunnen til lite nye bilder.. men får slenge ut dette fra helga ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg