Ja__9 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hei! I går kveld kjøpte jeg film til å sote rutene med. Jeg vasket viduet godt, la på vann og salo, brukte gummiskrapa og dyttet bort alle luftbobler, og det så bra ut. I dag morges da jeg kom ut lå hele sotefilmen i baksetet.. hva har jeg gjort galt???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 huska du å ta av lim-beskyttelsen på solfilmen? :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 huska du å ta av lim-beskyttelsen på solfilmen? :p lim? er det lim på den? :p har ikke sett noe til det nei :p skal stikke ut å c nå :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hehe... jeg fant problemet:p synes det var rart at den kunne henge på ruta med bare vann og salo babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hehe sorry men dette var litt komisk etter hvordan jeg så det for meg ^^ vi må alle lære etterhvert ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hahaha! ^^ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Husk bare neste gang å ha limet inn mot ruten da :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Haha, dagens! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terkel Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Husk bare neste gang å ha limet inn mot ruten da :) hehe fikk en god latter nå:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 og husk å montere det på innsiden av bilen.. :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 og husk å montere det på innsiden av bilen.. :) :roll: Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 og husk å montere det på innsiden av bilen.. :) hehe, skal prøve en gang til alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Hahahahaha. Som nevnt tidligere så ble dette dagens latter. Ja ja. Alle må jo begyne ett sted:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 hoho;D en god latter i min stue også! Men lærer av sine feil da:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svinkjørern Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 heheheheehe en som leid i kjellern vorres gjor og det, holdt på i mange tima førr å få det bra, så datt det av igjen hehehehe Siter Volvo s80 01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg