roysin Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 tenkte jeg fikk lage en liten tråd om min coupe . bilen er en 2001 mod astra g bertone coupe turbo , 190 hk orginalt . jeg kjøpte bilen for ca 1 år siden da så den sånn ut . men i år har det skjedd en god del!!! hehe først så ble det 18" felger md 215/35-18 hjul . så ble disse montert . så begynnte tilpassinga av ic til den nye fronten !! selvsagt måtte jeg ha skikkelig understell så da ble det kw coilover litt dyrt , men verdt hver enda kr! så kom det jammen ett rustfritt 2,5" eksos !! men det gikk jo bare halve veien :) så da måtte jeg få en kompis til å sveise rør fra turbo og innpå det nye i rustfritt selvsagt . så var det tid for å montere styling ,måtte lage plass til ic rør og grøftlys , ble ganske bra tilslutt for å gjøren lang skruehistorie kort så ble bilen sånn i løpet av forrige uke med jobb i haugevis med timer hver kveld i tilegg til full jobb . følgende deler er brukt : fronten : neodesign sideskjørt : irmscher hekkskjørt : lumma tuning eksos : simons og øversveen racing :) understell kw coilover variant 1 felger zito alloy 8*18 et 35 med nexen 215/35-18 fk angle eyes ramair luftfilter selvtilpasset ic rør , sveiset av Øversveen racing :) prekat erstatt fra mtech.nl flere oppdateringer kommer sikkert etterhvert , men nå skal det få holde for i år . ble også 1 plass i min klasse på omc treff på rudskogen på lørdagen så jeg ble kjempe fornøyd med det !:happyhappy: Siter Opel Astra G Coupe Turbo Opel Vectra A Turbo !!R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Nice car, og bra prosjekt... stå på... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Er ingen opel fan, men denne likte jeg virkelig! Strøkent!!! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Lookin good! ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 veldig strøken, har lyst på bertone selv. er denne importert eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Ikke import bil dette nei. Fine di første bildene, legge spes merke til den fine garasjen i bakgrunnen:) Grom bil Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Fine greier =) Hvor har du fått tak i motorpynten? Tenker på batteri dekslet, samt crommen på luftslangene...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg