Gå til innhold

godkjenning av styling til motordeler?

Ranger emnet


maxhp

Anbefalte innlegg

Som alle andre her har forsøkt å forklare deg så må det meste godkjennes. I vognkortet ditt står det verdier på motorstørrelse, hester, lengde og mye annet. Hvis du endrer en verdi i vognkortet så skal det vises hos biltilsynet og godkjennes. For å få det godkjent må du stort sett ha enten tuv-papirer eller papirer fra bilprodusenten som tilsier at modifikasjonene er ok.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men når det kommer til utvendig styling er ikke reglene så strikse..som jeg har hørt har politiet sagt at "ungdommene" hiver for mye plastikk på bilen før de sjekker om det er typegodkjent.(om loven sier at det skal være godkjent vet jeg faktisk ikke pga.jeg ALDRI har hørt om noen som har måttet tatt av noe av "normal" styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MX3 kommer vel med en suge V6. Er det denne du har planer om å sette i. I så fall skal nok det være gjennomførbart dersom du klarer å få Mazda til å skaffe papir på hva du trenger av bremser ++ for å få godkjent ditt chassi med den motoren. Så må du vise bilen din hos Mazda og få papir på at du har montert påkrevd utstyr. Så må du på biltilsynet og framlegge papirene og få innskrevet endringene i vognkortet. Det var i vert fall instruksen de gav på Ålesund Trafikkstasjon.

 

Men å få godtkjent effekten du får om du turbokonverterer den motoren tviler jeg sterk på så de planene bør du nok glemme.

 

Ellers er det kun senk og felg jeg rekner med du får behov for å vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår