ahattest Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Da har jeg fått meg en b230fk, gått ca 140000km, tenkte å sette på jt eksos hele veien, men trenger da en 3" kat, noen som har en pent brukt liggende, evnt vet om et sted man får kjøpt dette til lav pris? trenger også tenning og bensin ecu, noen som har dette til en billig penge? Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 glem kat'en du, kun bilsakkyndige som bryr seg om den. åsane kan ha hjerner liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 EU-kontroller da? Bare smett in et like langt rør som katta det og inn med katta når man skal på kontroll, går vel ann det? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Eu og eu.. godkjenning og godkjenning... :) Dreier da bare rundt dette hele forumet snart.. :) Kat ble påbudt etter 88, MEN... har selv vært på bt med 940 92mod uten kat på JT 3" med en demper(noe mange her påstår bråker mer og ikke er godkjent) pøhh... :) Gikk glatt igjennom det.. Og da spurte jeg t.o.m om katten.. Utslippene fra en slik mtor som ikke er kjørt i filler er ikke høyere enn kravene uansett... men kikker de på at klumpen ikke er der, kan du jo alltids fjerne innmaten og sette den på plass igjen..:) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 jeg lagde et rakt rør der som kat'en stod og har vist den flere ganger uten at noen har anmerket det. hvis de skulle ha pirka på det var det bare å smette kat'en på igjen, men det var som nevnt ikke nødvendig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Bestemmer du deg for dropppe katten, så kan du bestille Jt til 740. Helt identisk med 940 anlegget, bortsett fra at det ikke er kat på det. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Eller bare kjøpe med erstatningsrøret til kat.. Som er til 900 serien.. Så kan du velge selv Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 jaja.. ett fett d. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahattest Skrevet August 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 tenkte å kjøpe sachsclutch, har dobbeltmassesvinghjulet, noen som vet hvilken trykkplate og lamell som passer? Siter 1991 940gl http://www.hattestad.no/volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 man kan jo kappe kat i to og sveise den utenpå et vanlig rør.. Ja, jeg vet man kunne vel tømt den, men et rett rør har vel bedre flow enn en tom "lomme". Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Det er hvis bt absolutt må se kat`n d! De aner jo ikke om det er en kat eller ett tomt skall de ser på. Tror uansett ikke det blir merkbart på effekt med det tomme skallet der. menmen.. Jeg kjører iallefall uten. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg