Gå til innhold

Grisekjøring på Strømmen..

Ranger emnet


phax.

Anbefalte innlegg

er vel sjelden du i det hele tatt lufter bilen din noe særlig. Er litt greit å dra bensin motoren over 2500rpm, om du ikke gjør det hver dag, så prøv 1 gang i måndeden i alle fall.alacocaina

nåja, skal ikke dra det så langt gitt. bilen brukes, men sjelden på strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til trådstarter: er litt gubbete og begynne å klage på sånt da. Synes dere er heldige jeg, i mitt nærområde finnes det ikke hverken råning, bilmiljø eller interesse i noe grad.

 

Men turtall er morro ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd 4 år i Strømmen selv, rett ved siden av rundkjøringa utenfor videonova..... Og grunnen til at jeg flyttet for 2 år siden er alt bilbråket!!

Når Kenneth kom sidelengs gjennom rundkjøringa og tok ett par ekstra runder for å hilse på så var det kult... Men når alle bilgutta i området skulle herme etter han, noen av de holder vel på å øver seg enda, så blir man sliten av alt bråket det lager!!

Jeg er selv en bilglad gutt, men det kan bli for mye av det gode.. Noen ganger frister det med litt søvn også!!

 

Men uansett må folk ta ansvar for sine handlinger....

Så de som bryter trafikkreglene må ta ansvar for det, det er morro så lenge det varer.. men purken får tak i deg før eller siden!

Og om trådstarter syntes det er mye bråk i strømmen......

Ja da har jeg ett lite råd; FLYTT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Har bodd 4 år i Strømmen selv, rett ved siden av rundkjøringa utenfor videonova..... Og grunnen til at jeg flyttet for 2 år siden er alt bilbråket!!

Når Kenneth kom sidelengs gjennom rundkjøringa og tok ett par ekstra runder for å hilse på så var det kult... Men når alle bilgutta i området skulle herme etter han, noen av de holder vel på å øver seg enda, så blir man sliten av alt bråket det lager!!

Jeg er selv en bilglad gutt, men det kan bli for mye av det gode.. Noen ganger frister det med litt søvn også!!

 

Men uansett må folk ta ansvar for sine handlinger....

Så de som bryter trafikkreglene må ta ansvar for det, det er morro så lenge det varer.. men purken får tak i deg før eller siden!

Og om trådstarter syntes det er mye bråk i strømmen......

Ja da har jeg ett lite råd; FLYTT!!

 

Haha, bor der nå jeg. Plages ikke så mye av litt gassing. Det er lyder jeg er vokst opp med. Sliter mer med de forbannede sykebilene som durer forbi med sirener til alle døgnets tider. Skvetter jo like jævlig hver gang...

 

Men det er en del gassing i rundkjøringa her. Jeg hadde Bon Bon (engelsk drifte-dude) på besøk i fjor. Han våknet stadig av at det hylte i dekk og knatret i potter. Husker godt han kikket bort på meg med det styggeste morratrynet ever og mumlet: "You live in the fucking drift capital of the fucking world...". Så sovnet han igjen... :D

 

Det jeg derimot ikke kan fatte og begripe er hvorfor vaktmesterfirmaet absolutt må klippe gresset kl. 07.30. Er ikke akkurat noen morgenfugl så er greit irriterende med bråk så tidlig...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, bor der nå jeg. Plages ikke så mye av litt gassing. Det er lyder jeg er vokst opp med. Sliter mer med de forbannede sykebilene som durer forbi med sirener til alle døgnets tider. Skvetter jo like jævlig hver gang...

 

Men det er en del gassing i rundkjøringa her. Jeg hadde Bon Bon (engelsk drifte-dude) på besøk i fjor. Han våknet stadig av at det hylte i dekk og knatret i potter. Husker godt han kikket bort på meg med det styggeste morratrynet ever og mumlet: "You live in the fucking drift capital of the fucking world...". Så sovnet han igjen... :D

 

Det jeg derimot ikke kan fatte og begripe er hvorfor vaktmesterfirmaet absolutt må klippe gresset kl. 07.30. Er ikke akkurat noen morgenfugl så er greit irriterende med bråk så tidlig...

 

 

nå er jo ikke vaktmesteren hos dere den mest oppegående typen heller da! to sider med begrunnelser for hvorfor noen da ikke kan henge noe til tørk på verandaen hos feks oss!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jo ikke vaktmesteren hos dere den mest oppegående typen heller da! to sider med begrunnelser for hvorfor noen da ikke kan henge noe til tørk på verandaen hos feks oss!

 

Du tenker på han styrformann-duden du. Han er ikke helt bra nei. Har hatt noen runder med han. Sist ble jeg så sint at siden har han ikke sagt noe...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en del gassing i rundkjøringa her. Jeg hadde Bon Bon (engelsk drifte-dude) på besøk i fjor. Han våknet stadig av at det hylte i dekk og knatret i potter. Husker godt han kikket bort på meg med det styggeste morratrynet ever og mumlet: "You live in the fucking drift capital of the fucking world...". Så sovnet han igjen... :D

 

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Ingen av dere som bor på Strømmen som klikker når amcar gutta har treff første onsdagen i måneden da?

 

Ikke sjelden det blir lagt igjen striper på veiene da.

 

Du svarer vel egentlig på ditt eget spørsmål da. Første onsdagen i hver måned. Det vil si 1 gang i måneden og ikke hver kveld hele måneden;)

 

Jeg prøver heller å vri det til noe positivt jeg. Ligger innimellom og hører bilene drar avgårde. Da prøver jeg bare å høre på lyden jeg for å sjekke om jeg klarer å finne ut hvordan bil/motor det er.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du svarer vel egentlig på ditt eget spørsmål da. Første onsdagen i hver måned. Det vil si 1 gang i måneden og ikke hver kveld hele måneden;)

 

Jeg prøver heller å vri det til noe positivt jeg. Ligger innimellom og hører bilene drar avgårde. Da prøver jeg bare å høre på lyden jeg for å sjekke om jeg klarer å finne ut hvordan bil/motor det er.

Joa, tenkte å legge til det i mitt første innlegg.

 

Men var for å sette det på spissen. Ingen klager når det er snakk om amcars og gubber på 50. Mens når det kommer en på 20 med gammal 240 eller Sierra med uoriginal eksos er det plutselig ekstremt ille (:

 

Og nei, jeg liker ikke gamle 240er, Sierraer etc med 3" japsepotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd 4 år i Strømmen selv, rett ved siden av rundkjøringa utenfor videonova..... Og grunnen til at jeg flyttet for 2 år siden er alt bilbråket!!

Når Kenneth kom sidelengs gjennom rundkjøringa og tok ett par ekstra runder for å hilse på så var det kult... Men når alle bilgutta i området skulle herme etter han, noen av de holder vel på å øver seg enda, så blir man sliten av alt bråket det lager!!

Jeg er selv en bilglad gutt, men det kan bli for mye av det gode.. Noen ganger frister det med litt søvn også!!

 

Men uansett må folk ta ansvar for sine handlinger....

Så de som bryter trafikkreglene må ta ansvar for det, det er morro så lenge det varer.. men purken får tak i deg før eller siden!

Og om trådstarter syntes det er mye bråk i strømmen......

Ja da har jeg ett lite råd; FLYTT!!

 

 

det der er den dårligste begrunnelsen noengang. moen er vel ikke akkkurat noen frontfigur for folk over 13. uansett vil du flytte noen sted pga lyd av bil kan jeg sikkert gi deg par andre tips?

Stockholm, warszawa, beograd, budapest?... der folka passerer vinduene dine i 200KM/T 6 ganger i timen hele jævla natta. folk som drar wheelies med mc, der folk dragger og burner på hvert jævla lyskryss..

 

strømmen finnes ikke på kartet engang. kan vedde på at det er mere støy på boligfeltet her hos meg enn det er hos deg

 

 

men rånerne kan fjernes fra jordas overflate JA!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår