pinjongen Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 noen som vet om orginal turboen fra B21ET har vannkjøling og eventuelt at den slangen går til nedre slange fra radiator? så på BCB.no og der var det bare b23et og b230et som hadde den slangen med den "T" koblinga på... på B21ET så var det ikke det... så jeg stikker på mekonomen i morra så lurer jeg på om jeg må bestille nedre slange fra raddis på b23et? Takker for svar=) Siter > Suzuki Pv50 Turbo *havarert på låven* > Datsun Pickup (ukjent slag) *Spiker* > Volvo 240 Tic *Traded* > BMW 520i *Til Salgs!* > Nissan Sunny 1,6 SLX *Go'bilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 kjøp til 940 med ft/fk motor..da her de iallefall uttak. uten ac=kort slange med ac=lang slange Mener det er slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 jeg kjøpte fra pedersen racing. til 740 turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 er ikke vannkjøling om det er orginal turboen, om den er bytta til en som har vannkjøling, er det ikke noe must å ha vann på den heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg