Gå til innhold

Billig bil som tåler mye?

Ranger emnet


Fzr250

Anbefalte innlegg

Sverger til Mercedes 190E 2.0 Forgasser.

 

Eide en i et år, fylte kun 1 liter olje etter på hele den tiden.

 

Driftet det jeg klarte dær jeg klarte det:partyon:

 

Var på cross bane me bilen i 3 timer :D litt skjev bakstilling og høy temperatur men sånn går det :D :offtopic

X`er: Din mor og en del Vr6`er

Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger til Mercedes 190E 2.0 Forgasser.

 

Eide en i et år, fylte kun 1 liter olje etter på hele den tiden.

 

Driftet det jeg klarte dær jeg klarte det:partyon:

 

Var på cross bane me bilen i 3 timer :D litt skjev bakstilling og høy temperatur men sånn går det :D :offtopic

 

skal du være helt sikker så går du for 2.0l Diesel :w00t

signatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du være helt sikker så går du for 2.0l Diesel :w00t

 

De motorene er udødelige, men resten av bilen er nødt til å være den største dritbilen mercedes har laget.

I løpet av 1 år, så har mærca mi spist 2 girkasser 2 bakakslinger 1 mellomaksling og et mtorfeste.

Og da har jeg bare kjørt "normalt"(tror bakstillinga på`n har blitt skeiv også)

 

Har i tillegg hatt en volvo 245 som skambruksbil som jeg faktisk har PRØVD å tatt livet av men den funker irriterende bra enda.

Ser ut til at mercedesen tygger i seg deler...makan til selvdestruktiv bil har jeg aldrig vært borti.

 

En "veninde" av meg hadde en 2,0i og den hadde tendenser til å tygge i seg deler den også.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazda 929. Hatt 3 stk, de tåler jaggu dommedag. Få tak i en GT-utgave med 120hk.

 

Gammel Toyota Carina. Kjøpte en for 2lapper forrige uke, nyydelig motor. Ikke startet på 3år, første dagen jeg hadde den dro jeg 190'en min 4mil opp på fjellet for motorbytte.

 

Bilde109.jpg

 

Ville unngått biler med mye komplisert/sårbar teknikk. Da er en gammel japs bilen å gå for :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår