matros72 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Nå har jeg endelig fått solgt mondeon,å gla er jeg for d.Snakker meg om idiot bil.Er dritt lei motor fusk å nykking som jeg aldri kom til bunns i,å rust,gniksing fra innteriør,ramling å banking fra understell og gudene vet..:ssip: Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ladapower_2107 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Vet det er litt på kanten men, WAY TOO GO!!!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Endelig har broder'n også skjønt det, men det har tatt noen år med mye rust og verkstedbesøk. Har vel hatt 4-5stk. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 3, 2007 Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 Så da er det bare å fine en bedre bil i samme prisklasse....... Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Vel, en bil er bare så god og medgjørlig som en vil at den skal være ;) Min 98' Ghia sedan har rullet over 250k, og er fortsatt knall å kjøre med. Girkassa er temmelig god, motor starter når jeg vil, rust er det mindre av (4 rustbobler bak som skal utbedres straks), men forsetene har jeg byttet til nyere '00 modell. Behandle bilen som dritt og få en drittbil tilbake. -Evt. ikke kjøp dodgy bruktbiler heller ;) Lykke til med å finne en bedre bil i samme prisklasse :) Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg