StreetPower Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hey , jeg er gutt på 19 . Og får lappen om et par uker nå. Jeg skal flytte ut, er egen næringsdrivende så er avhengig av og komme meg frem. Jeg har hatt i lag tid lyst og kjøpe en 1996 - 1999 A4. Men jeg ble litt usikker etter jeg snakket med en bil mekaniker for noen dager siden . Som sa at viss jeg kjøpe meg Audi , så kjøpte jeg med et problem. Jeg vil gjenne ha noe formeninger av audi eiere, eller tidligere audi eiere . Om alt ryker på den med en gang .Og evt. hva som ryker lett på de. Tengte og bruke 80 000,- ca. Takk Siter BMW E36 318i Totota Carina 1.8 **SOLGT** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 tsss. slike mekanikere er noen ignoranter.:P hvor jobbet han hen da? Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Audi har vel ikke noe særlig større sjans for å dette fra hverandre enn andre biler tror jeg. Men hvis det skulle skje noe finnes det maaaange steder som selger uorginale deler. Kjøp Audi du :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Tror neppe du vil angre på å kjøpe en A4. Utrolige solide biler som tåler veldig mye :) Er noen deler i forstillinga som er litt svake på de første A4ene, sikkert det han mekanikeren du prata med siktet til. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Hei, er selv 19år å har hatt 6 biler siden jeg fikk lappen. Av di bilene jeg har hatt er det audi som har vert minst problemer med. Så audi kan jeg trykt anbefale. Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 Jeg har hatt min i 3 år nå, ikke et eneste problem med motoren eller andre deler i chassi. Eneste jeg har gjort er å skifte slitedeler, som ei styrekule til 500kr og olja opp endeledda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg