LoW RiDeR Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Synes det ble pent med dem hvite jeg! Har også bare 15" på vinterskoene :( Det eneste positive er at de sporer og bråker mindre. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 jo takk, var litt skeptisk i begynnelsen. E vertfall mye finere en rusta stålfelger. Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassi Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hey;) Gralla me nye bil ;) samme farge så eg har ;) lurer på om du vil selge henger feste ditt ? me ledninger også. mvh Gassi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 hey;) Gralla me nye bil ;) samme farge så eg har ;) lurer på om du vil selge henger feste ditt ? me ledninger også. mvh Gassi Hvordan klarte du å grave opp en 1 år gammel tråd? + Hvis du ser signaturen til bruker, så har han tydeligvis solgt bilen... Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Applaus! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Ikke dårlig:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Haha:D dagens;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Haha:D dagens;) Drar'n så langt at jeg sier månedens jeg ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gassi Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 hehe ser det nå;) nei sei det. noen som har henger feste til audi a4 til salgs? søkte bare på hengerfeste til audi a4 så kom denne siden opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ta det en annen plass. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpotOn Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Stilig bil! En ting jeg lurer litt på; hvor mye betaler du i forsikring (hvilken forsikring har du?) i året, og hvem har du den på (deg/ mor eller far?) ? Og, hvor gammel er du? :) Takker på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Stilig bil! En ting jeg lurer litt på; hvor mye betaler du i forsikring (hvilken forsikring har du?) i året, og hvem har du den på (deg/ mor eller far?) ? Og, hvor gammel er du? :) Takker på forhånd. Applaus til deg å! Hvordan klarer folk å svare på såpass gamle tråder, og når han som eide bilen har bytta den ut i tillegg? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg