BENT87 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 kan noen lage en komplett liste hva eg trenger for å lage et billig men bra oppsett for å bygge om min gti 8v til turbo? dette er til en scirocco. med god plass til IC;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 15k for komplett turbokit + nye stempler eller bearbeiding av de originale for lavere komp + datasprut (og gjerne datatenning) + IC med tilhørende slanger. Pris varierer stort på de tre sistnevnte! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 15k for komplett turbokit + nye stempler eller bearbeiding av de originale for lavere komp + datasprut (og gjerne datatenning) + IC med tilhørende slanger. Pris varierer stort på de tre sistnevnte! kan eg bruke g60 stempler? :S hvordan vil bilen gå med g60 stempler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 og kor får eg turbo kitte fra.. netsider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 og kor får eg turbo kitte fra.. netsider? Er Velox Motor i Førresfjorden som selger dette kit'et, ikke langt fra deg ;) De skaffer også stempler om ønskelig, samt datasprut osv. De har ferie nå men svarer på forespørsler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 http://www.atpturbo.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=ATP-VVW-109&Category_Code=VVWTK Ellers har jeg sett mer eller mindre komplette kit på ebay.de for under 1000 eur Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 ja... ser på et på ebay nå.. de skulle de ha 10000 for.. men de var komplet da.. HI . THIS WILLL FIT ANY 8V ENGINE OR A 16V IF U CHANGED THE MANIFOLD.T4/3 HIBRID TURBO WITH S/STEEL ELBOW.8V MANIFOLD.SUMP WITH OIL RETURN FOR TURBO.ALL GASKETS,SILICON HOSES.GREEDY BLOW OFF VALVE.FUEL PRESSURE REGULATOR .HIGH PRESSURE FUEL PUMP REV LIMITER .S/STEEL DOWN PIPE WITH FLE var de dyrt? ser de bra ut.. noe å satse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Bruk en G60 motor som utgangspunkt, denne har riktig kompresjon for å kjøre overladding på. Samt den har dyserekke, fpr, etc. Kjør på digifant innsprut så får du ferdige chip til turbo. Noe annet blir dumt med tanke på hva det vil koste deg å bygge om en vanlig 8v sugemotor... Da kan du like godt gå for 16v. Turbokitet som du sikter til er nok greit nok, men tenk på at du må ha riktig kompresjon og motorstyring til dette. Blir fort litt penger utenom da om du ikke bruker en 1H eller PG maskin. Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg