Fartstripa Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Hvorfor ikke bruke shelby felger? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jeg vet ikke med Shelby, men jeg har Wolfrace slot mags i både 4x108mm og 5x114,3mm. Har gammalfordene 5x112 eller 5x114,3mm / 5x4,5"? US Ford har 4,5". Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 artig prosjekt:) jeg blir og arve en 17m fra bestemora mi, den bilen kjøpte hun ny, og hun er den eneste eieren, hun har stelt godt med den, og vært på treff med den! den har vært gjevnlig tectylbehandlet og lakkert en del ganger, den bilen gleder jeg meg til og overta:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Fin bil! Komisk hvor god plass det er i motorrommet på mange gamle biler...er jo plass til en motor til der jo!:partyon: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Er jo beregnet på v6 nedi der.. så på v4 må det monteres en tut mellom radiatoren og vifta.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Har gammalfordene 5x112 eller 5x114,3mm / 5x4,5"? US Ford har 4,5". Gammel europeisk Ford har 5x112. Jeg har 17" Boyd Coddington felger på min 17m med 5x4.5"(5x114,3mm) Bruker da slingremuttere. Er ikke så brede felger du får plass til foran i allefall. vet at 195 går bra, mens 205 skraper.. Har 7" brede felger foran og bak på min. Har også dårligere plass enn på din P7-2. Bruker da 205/45-17 foran og 215/45-17 bak. Innpress er viktig at man tenker på med tanke på plass i forhold til fjørbein/bladfjører/skjermkanter.... :) Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Jeg vet ikke med Shelby, men jeg har Wolfrace slot mags i både 4x108mm og 5x114,3mm. Har gammalfordene 5x112 eller 5x114,3mm / 5x4,5"? US Ford har 4,5". Er usikker selv på hvilken boltsirkel det er på denne, men tror det er samme som på Audi 5*112? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 artig prosjekt:) jeg blir og arve en 17m fra bestemora mi, den bilen kjøpte hun ny, og hun er den eneste eieren, hun har stelt godt med den, og vært på treff med den! den har vært gjevnlig tectylbehandlet og lakkert en del ganger, den bilen gleder jeg meg til og overta:) Ok, har vært så fælt vær i det siste, så har ikke fått gjort så mye på bilen. har demontert en del brukbare deler på delebilen jeg har. chromen holder seg utrolig bra på disse bilene. Når får du overtatt denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Er jo beregnet på v6 nedi der.. så på v4 må det monteres en tut mellom radiatoren og vifta.. Ja stemmer, er en kåpe som sørker for at lufta fra vifta kommer fram til radiator, siden motoren kommer ganske langt unna radiator. Men fin plass til og skru er det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Gammel europeisk Ford har 5x112. Jeg har 17" Boyd Coddington felger på min 17m med 5x4.5"(5x114,3mm) Bruker da slingremuttere. Har 7" brede felger foran og bak på min. Har også dårligere plass enn på din P7-2. Bruker da 205/45-17 foran og 215/45-17 bak. Innpress er viktig at man tenker på med tanke på plass i forhold til fjørbein/bladfjører/skjermkanter.... :) Slingermuttere Hva er det slags Mutter type? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Slingermuttere Hva er det slags Mutter type? Det er muttere med løst kon slik at du kan bruke felger med litt annen boltsirkel. Som jeg f.eks. bruker felger med 5x114,3 of bilen har 5x112 (Det har alle Ford m med 5 bolter.) Da følger konet perfekt i konet i felghullet når man skrur på mutterene. Eller bolter hvis man bruker det. For det finnes slingrebolter også. Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crackler Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Det er muttere med løst kon slik at du kan bruke felger med litt annen boltsirkel.Som jeg f.eks. bruker felger med 5x114,3 of bilen har 5x112 (Det har alle Ford m med 5 bolter.) Da følger konet perfekt i konet i felghullet når man skrur på mutterene. Eller bolter hvis man bruker det. For det finnes slingrebolter også. Ok, altså så passer Audi felge med 5hulls på ford m Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Per johansens i m-klubben har shelby felger med kopper og muttere til salgs. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enerhaugen Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Kar du fekk tak i senkesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaavardPYA Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 Bra du ordner opp gammel Ford :D Siter Ford Granada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg