KristianG Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Oppdatering med bilder! Dette må da vel bli bra? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Enda en oppdatering: Har smørt på glassfibersparkel, og tenker jeg skal pusse på fredagen. Da vil det bli lagt på enda et lag før hele fangeren prepares for grunning. Håper det blir bra! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Juli 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 ser jo bra ut detta:) du har utrolig fin farge på bilen din. blir spennendes og se hvordan denne blir etterhvert. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Hehe, tusen takk for det! Har dessverre ikke fått tid til å pusse siden jeg har jobbet en del. I morgen får jeg kanskje tid til å starte pussingen. Jeg leker litt med tanken på å kjøpe en uriginal stylingbakfanger. Selvsagt ikke noe kantete greier med massevis av luftinn/uttak, men en clean fanger som ser mest mulig original ut. Hvis noen vet om en fin en, er det bare å si ifra. Snakket med Burnoutking på MSN i dag, og vi ble enige om at denne fangeren her er fryktelig pen: Den der hadde nok sett bra ut på Golfen min, tenker jeg.. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv-hell Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Hehe, tusen takk for det! Har dessverre ikke fått tid til å pusse siden jeg har jobbet en del. I morgen får jeg kanskje tid til å starte pussingen. Jeg leker litt med tanken på å kjøpe en uriginal stylingbakfanger. Selvsagt ikke noe kantete greier med massevis av luftinn/uttak, men en clean fanger som ser mest mulig original ut. Hvis noen vet om en fin en, er det bare å si ifra. Snakket med Burnoutking på MSN i dag, og vi ble enige om at denne fangeren her er fryktelig pen: Den der hadde nok sett bra ut på Golfen min, tenker jeg.. :) Den trur jeg blir bra Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 Da har jeg, med god hjelp av stefaren min pusset enda mer: Kanskje den skal på Audien vår istede? På lørdag skal jeg pusse enda en gang og se om det må sparkles litt til. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Kjøpte meg to stk. skiltholdere i dag.. Testmonterte med et moroskilt jeg har liggende: Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 den bakfanger var clean å se på. gleder meg til å se åssen det ser ut når du får prøvemontert detta:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Ja, den er meget clean. Og istede for å modifisere den originale bakfangeren, så kan jeg jo alltids kjøpe denne. Den er jo ikke så veldig ulik. Uansett, jobbet litt mer med frontfangeren i dag: Så slik er ståa nå.. Må sparkle noe småtteri, men føler at det begynner å bli bra. Er ganske fornøyd. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keemgolfa Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Beundrer potensialet ditt! Stå på du kommer til å få en rå Golf!! :P Har kjøpt meg en golf 3 CL 1993 modell som førstebil, får lappen 10. september jeg. Så jeg har litt tid å fikse på min og. Men bare synd at jeg ikke kan noe om skifting av deler og hva jeg skal kjøpe :$ Men uansett, dritbra jobba :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Hehe, tiden går fortere enn du tror! Tusen takk for kompliment! ta en titt på den klistrede tråden her som jeg har laget, i den er det linker som kanskje kan være med å inspirere deg. Jeg kan gi det ett godt tips, less is more. OEM er bra. Har prøvemontert fanger og slikt i dag, bare for moro skyld. Jeg vet jo at det passer.. 8) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 så langt så bra!!! stå på =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Da tok jeg mot til meg, og begynte på senkesettet. Foreløpig er det bare montert på venstre side bak, med 2,5cm fra dekket til hjulbuen. Tok noen bilder også jeg.. Synes det gikk bra jeg. Må nok få den enda nærmere bakken enn hva den er nå, da.. :) Forøvrig var bruksanvisningen på baklukelisten på tysk og bildene var av typen sort/hvitt med særs dårlig bildekvalitet. Men nå fungerer den jo da så.. Og ja, jeg strammet de sakene på senkesettet, altså.. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Og da har jeg skiftet på andre siden også.. Regner med bilder er ønsket: Hva synes dere? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet August 6, 2008 Rapporter Share Skrevet August 6, 2008 meget pent ! begynner å ta form nå ja. hvor fant du den geniale baklukeløsningen? har du en DIY ?=o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg