KristianG Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Hehe, det hadde vært noe! Nei, altså, jeg er ikke så innmari opptatt av strekk egentlig. Så lenge det ikke blir ballongform, er jeg fornøyd. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Så bilen din på treffet stuket hadde på sunndalen..ble pent med lyktene:)har bestillt meg 9x16 felger jeg nå..heh..glede seg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hehe, takk for det! :) Dumt jeg ikke fikk sett din, kunne jo tatt noen bilder også. Hadde med meg speilreflekskamera og vidvinkelobjektiv! :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Vi kan jo ta en photoshot i sommer en gang om d passer seg;)blir kantfelger,valsing og hellakkering i samme farga og bort med carbonpanseret nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Hehe, ja, må vel ha med mamma da, siden det er umulig for meg å få lappen tidligere enn 17. september. Uansett, i dag har jeg faktisk prøvd meg på rustfiks og lakkering. Var noen rustbobler nederst på døra så de pusset jeg bort så godt jeg kunne, grunnet, lakket og hadde på klarlakk. Fargeforskjell ble det litt av, men det er i hvert fall bedre enn rust! :D Lakkerte grillen også, den ble fin! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 Etter at jeg lakkerte i går, og la meg til å sove har jeg som jeg skrev til Eiriksmil msn tidligere i dag, fått blod på tann. Hvorfor ikke lakkere hele bilen? Tornadorød, med svart tak, speil, grillriller, vr6-leppe og den saken nederst på bakfangeren. Hva tror dere? Rødfargen jeg vil ha tor jeg heter "tornadorot" og svart er det vel bare å velge en svartfarge. Den skal jo helst være veldig svart da.. :) Hva tror dere? Høres det gjennomførbart ut? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Har gått bort fra det å endre fargen. Blir alt for mye styr tror jeg. Men nå ligger i hvert fall front og bakfangeren i garasjen, hvorfor det, mon tro? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Skal du til med å cleane fangerene nå? =D Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ja, det stemmer! Har tenkt å bruke metoden med byggskum og sparkel. Men først skal jeg ha slipefyller på den teksturerte delen av fangerne og gjøre den glatt. Har troen på dette! :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JiNgZip Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Sweet... Du må ta å knipse bilder underveis=) Siter 1992 VW Golf GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Skal prøve å få gjort det. Kan dessverre ikke love noe godt resultat. Prøver meg litt frem. Skal kjøpe grunning og fyller i langfriminuttet i dag. :) Lurer litt på hvordan jeg skal feste blink- og tåkelys i det hullet som er nederst på fangeren, men finner sikkert på en løsning. Er i hvert fall ikke et problem jeg må tenke på nå, tar det senere. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Da har jeg kjøpt gamlefelgene til borabora her på forumet! Vurderer å faktisk pusse de opp før jeg setter de på bilen min da de er litt kantkjørte. Noen ide om hvordan jeg kan gjøre dette for å best resultat? Er det f.eks mulig å dreie ned en liten millimeter og pusse resten? Lakkering vil jeg tro blir i gunmetal, om ikke helt hvit igjen, da? Er forresten en annen pakke på vei i posten nå, hva det er får dere bare vente og se.. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Da har jeg tatt noen bilder av fangermodifikasjonen også: Er første gang jeg sparkler i hele mitt liv, så det det er buer blir det nok litt ekstra pussing. Skal straks på jobben å fortsette videre med sparkling og pussing. All tekstur på bilen blir fjernet, inkludert sidelistene, som jeg ikke er sikker på hvordan man tar av.. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Skal ikke prøve 165/45-17 da? :cool: Eirik rulleretningen er feil! Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Æsj, nå er jeg jaggu lei av sparkel!!! Han tosken (mener jeg) som solgte den sparkelen til meg skulle fått lov å komme å pusse dette selv. Jeg mente, da jeg snakket med han, at de ville vært mye bedre å bruke füller, og så heller spraye flere strøk. Men neida, "er best å sparkle, får finest resultat, da.." og hvem klarer å sparkle perfekte overganger når det er buer både utover og innover? Dobbeltæsj, jaja, er vel ikke noen som vil donere deres front- og bakfanger til meg? :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg