Gå til innhold

Opel kadett c 1.2 sedan 1977

Ranger emnet


zNiPeeR

Anbefalte innlegg

hehe bare kødda, jeg vet... :)

 

;)

 

 

zniper: noe fler planer med bilen fremmover da? motor fks?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den er senka 60/60

 

ok, da går eg for det eller 80/80 vist eg får tak i...

 

såg du om det va masse forskjell på orginal fjørene og senkeførene egentli?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt noen bilder i dag... er litt høy forran pga har hatt av hjulene også må den sige ned på fjærene igjen..

 

IMG_0001.jpg

 

IMG_0002.jpg

 

IMG_0003.jpg

 

IMG_0006.jpg

 

IMG_0007.jpg

 

IMG_0008.jpg

 

IMG_0009.jpg

 

IMG_0010.jpg

 

IMG_0011.jpg

 

IMG_0012.jpg

 

IMG_0013.jpg

 

IMG_0014.jpg

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

nice..vilken dempere bruker du? har venter på pakke med 60mm fjærer og spax dempere..men lure litt på om eg må gå ned i profil på dekkene..har 205/60/13 fremme og bak og subber nedi av og til fremme..og bak ofte da..hehe...men var det vanskli/mye jobb med å montere senkesett framme?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165\60-13 er en billig dim hvis du skal ha mindre dekk Einart, og sitter godt nok (har prøvd ;)) Spørs åssen innpress\bredde det er på felgene dine da... :)

 

aha hehe..hmmm tenkte på å prøve å skaffe 195/40-50/13" men vet ikke om det går ann å få tak i da..skal skjekke litt på dekk online...felgene eg har er fortsatt bredda stålfelger på

8-9x13" felgene bak er ca en tomme bredere en dem jeg har framme....innpresse veit eg ikkje heilt..men dei passer ganske bra til ascona og kadett..tar ikkje borti dempere ellernoe....

men kom uansett med tips;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg har spax dempere og cobra fjærer.. dimen på dekkene er 195.45.13" 8"felg subber ikke.. men nesten umulig å kjøre over fartshumper:) har kjøpt forsterkningssett til forstilling.. litt rolig på bilfronten for tiden for ryggen er fukka..

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har spax dempere og cobra fjærer.. dimen på dekkene er 195.45.13" 8"felg subber ikke.. men nesten umulig å kjøre over fartshumper:) har kjøpt forsterkningssett til forstilling.. litt rolig på bilfronten for tiden for ryggen er fukka..

 

okå:) blir lavprogil på mine bredda stålfelger og etter kvert..195.45.13 800kr og noe på dekk online per dekk måtte hive av bakhjula mine når eg senka bilen bak,,hjulbuen låg å brente seg ned i gummien på dekken når eg testkjørte 50m hehe.. så heiv på opelfelgene..bilen er så stiv nå at i kvar hump/ujevn vei hopper eg i taken hehe

 

har du foresten testa å kjørt innpå ferjer med kadetten senka?? gruer meg litt til det når eg skal nedover til bergen igjen..må være noe mellom fjære og flo da når eg skal komme meg innpå uten å ta nedi:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går greit på ferjer.. må bare være aleine i bilen:):) har demperene på det hardeste jeg også.. har du startmotor til 1.2 du?

har foresten kjøpt meg valser sånt at jeg kan valse kadetten bak.. tar litt nedi av og til

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har start motoren til 1.2n men e vell den samme som 1.2S? men en kompis skal kansje ha motoren..men kan spør om han treng startmotoren.. e din dårli da? men eg har jo startmotoren på min da..så vist da e det samme so går det sikkert fint det.. har skjært vekk hjulbue kanten 6mm ca vertfall...men hjulbue valser funker vell det og:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår