Gå til innhold

Opel kadett c 1.2 sedan 1977

Ranger emnet


zNiPeeR

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heheh sånn skinnsete trekk i baksetet har eg og:P kor fikk du tak i opel trekkene til framsetene?

 

er ikke noe sete trekk det der, er skjeldne og svin dyre orginale ascona/manta b 400 seter. komplett sett med litt skader ligger på 10.000kr(og da er ikke dør paneler med osv), er de 100% strøkent og et komplett interiør sett er det ennda høyere pris...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe sete trekk det der, er skjeldne og svin dyre orginale ascona/manta b 400 seter. komplett sett med litt skader ligger på 10.000kr(og da er ikke dør paneler med osv), er de 100% strøkent og et komplett interiør sett er det ennda høyere pris...

 

wow! okai da så, heh trur eg skreiv litt feil i natt,,selfølgeli er det seter og ikkje setetrekk.. :wonder:

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. er 400 seter jah.. måtte sy di litt på den vanlige plassen.. har fått på bremser og exsos.. mangler bare å bytte bakfjærene også blir det eu... så blir d montering av senkesett og felger.. bilen skal på eu 14/7-08... blir spennene å se hva di finner..

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

oj! grattis:D ble nesten litt sjokka. plutsli var det skilt på bilen liksom..trudde du sku pusse den skikkli opp osv osv hehe:P blei tøft med felgene og:) kor masse har du senka bilen foresten??

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke noe sete trekk det der, er skjeldne og svin dyre orginale ascona/manta b 400 seter. komplett sett med litt skader ligger på 10.000kr(og da er ikke dør paneler med osv), er de 100% strøkent og et komplett interiør sett er det ennda høyere pris...

 

eg holder akkurat på å trekke om (ikke noke tepe eller biltema trekk) recaro setene mine ... heilt make uten om opel emblem og med recaro merke oppe..

blir lyse beige suede (ruskin lignande eller hva det nu heiter)

 

(då er det bare å forsette å sy)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah... plutselig fikk jeg lyst på skilt... hhe... får lakke i vinter/nesteår ellerno... likte den kadetten din mad_maxx... kanon fin.. såg strøken ut

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med de der felgene og senk så ble jo bilen sviiiiin tøff!.. det var fint å se du ikke tok en "Einart"... ellers så hadde jeg fått slag. .. :P

 

HAHAHAHHA :P du altså:P er langt fra ferdig med min:) venter bare på pengene og den dagen eg skal forandre den igjen hehe...

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår