Gå til innhold

Opel kadett c 1.2 sedan 1977

Ranger emnet


zNiPeeR

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 months later...

jaja nå er det lenge siden jeg har jobbet med kadetten.. har forsatt ikke montert den siste bremserøret. planene nå er å få skilt på den før sommeren. blir 60/60 senk med 13"felger.. bilen skal lakkeres grønn.. satser på og få gjort noe i neste uke.. ting tar tid

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja:) fargen på din kadett var ganske lik som min orginalfarge:P sånne kromspegler har eg liggenes og tenkte å sette dei på i steden for sånne svarte orginal greier..dette kan jo bli bra dette:D stå på!!

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

i går fikk jeg tatt ut setene og gulvteppe. og va fant jeg der? jo rusthull.. og litt overflate rust..været va kanon bra i dag helt til jeg kom hjem fra jobb... tenkte jeg skulle sandblåse overflate rusten... blir sikkert sveising til helgen.. han som hadde bilen før har sveist igjen mangen av gummihullene i golvet og.. men men.. blir vasking av gulvteppet og opplegging av kabler til annlegg før montering igjen,.. skal ta noen bilder senere...:):)

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kjipt å finne sånt..hadde det samme..bare att det manglet noen gummipropper..men fikk tak i noe som passte så, gulvteppet gjore eg reint og spraylakkerte det svart:P der med midtkonsollen mest da...såg litt nyere ut vertfall:P

ja bilder må til og;)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha 6x9 i dørplatene bak du mener? har 8" basser i hver side vertfall..men er ganske tynne plater så eg må fikse ene sia litt med lim og få plata skikkli fast vertfall i den kanten/sporet plata er i...lager vell noke skikkli neste gang..mulig eg hiver ut baksetet senere tid og lager skikkli bilsteriobil heller hehe med 6 stk 12" subber i:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha 6x9 i dørplatene bak du mener? har 8" basser i hver side vertfall..men er ganske tynne plater så eg må fikse ene sia litt med lim og få plata skikkli fast vertfall i den kanten/sporet plata er i...lager vell noke skikkli neste gang..mulig eg hiver ut baksetet senere tid og lager skikkli bilsteriobil heller hehe med 6 stk 12" subber i:P

 

 

Ja i dørplatene.. er ikke dører der men,;) skal ha 15"sub bak. eller 2x12" har 15"rockford i arbeidsbilen... Skal kjøpe gode 6x9 så håper jeg at jeg slipper noe mer diskant..:) tenkte jeg skulle trekke alt i svart filt.. vil ikkje støpe pga syns ikke det passer i en gammel bil..

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha kult da:) det eg gjorde i tommrommet bak "dør" platene var å limte i litt dempematrialer i sia der og heiv litt glava oppi åsånt..slepper klangen og skranglingen utafor på tråden min ligger vell bilder der eg hadde lagd til for 8" i platene...ser ikke så fint ut men...sku trekt det i svart filt og...har det liggenes så e egentli bare å skru dei ut igjen åsånt men trur eg stikker ut i garasjen no å bynder å sote litt vinduer og gjør litt dilldall mens jeg vernter på å få dempematter i bagasjerommsgulvet hehe....

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

update.... er lenge siden jeg har skreve noe her.. kadetten er ferdig rustsveist.. har kjøpt og bestilt div deler... bilder kommer senere i dag

 

IMG_0026.jpg

 

IMG_0027.jpg

 

sånt står kadetten i dag.. kommer mer deler i morgen

IMG_0028.jpg

 

IMG_0029.jpg

-Opel Kadett c 1976 caravan

-Opel kadett c 1977 sedan

-Opel kadett c 1979- banebil

-Opel ascona b black jack-

-opel omega b 2.5v6 sedan-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du skal sette på senkefjørene..kunne du tatt bilde av orginalfjørene fremme og senkefjerene som skal være fremme? kunne tenkt meg å nett sitt forskjellen.;)

og kor kjøpte du senkefjørene henne?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh sånn skinnsete trekk i baksetet har eg og:P kor fikk du tak i opel trekkene til framsetene?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår