Gå til innhold

Prosjekt: Daihatsu charade

Ranger emnet


Boosti

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forresten..så har jeg et ekstra sett med GTti front lepper og grill... må sjekke litt nærmere..;)ellers har jeg et lyse rosa/fersken rosa dashbord mens dør panelen vil nok ikke passe på din 4 dørs ( de er fra3 dørs)

 

høres veldig interessant ut,har du noe ca pris på hva du vil ha for det eller? og har du bilde av dashbordet? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servo har du også, ja :)

Jo mer jeg ser, jo mer liker jeg bilen. Og for den prisen har du jo gjort et kupp! Og kjørelengden, helt vilt..

Gratulerer med godt kjøp :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servo har du også, ja :)

Jo mer jeg ser, jo mer liker jeg bilen. Og for den prisen har du jo gjort et kupp! Og kjørelengden, helt vilt..

Gratulerer med godt kjøp :)

 

 

Eirik

 

Den er som ny, og like tight og fin og kjøre som en ny bil.

Det er til og med helt støken inn i hjulbuene, ikke støv og

dritt eller olje. Under er den enda blå og ikke grå av møkk.

Det er rett og slett en drøm og skru på denna bilen...

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 tror jeg blir litt stort.. Selv om kanskje Ronal Racing i 16" hadde blitt fett! Menneh.. Rosa da.. Uff.... :( Bilen er jo "fin" som den er (" " fordi det er ikke alle som liker sære japser ;) :P) Tror den hadde blitt feit med f.eks Hayashi Street Fins i 7 eller 8x13" med f. eks 185\55 dekk, da hadde`n ikke blitt så værst lav, og nok dekk til at den blir komfortabel :)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår