Gå til innhold

Blå Toyota Tacoma X-Runner i vestfold!

Ranger emnet


mabbutt

Anbefalte innlegg

Tjena!

 

Jeg var på vei inn til Huysmann for å kjøre go-kart i går, da jeg møtte en blå Toyota Tacoma mellom Larvik og Tønsberg.

 

Vet noen om denne går i vestfold, eller om den bare var på tur? Jeg har siklet på bilder av denne pickupen i mange måneder, og det var helt herlig å se en i "levende live" på norske veier. Jeg har lyst på en slik!

 

Er nysgjerrig på pris ferdig regget o.l., så om eier eller noen som kjenner en som eier en slik er det genialt om dere skriver noen ord her. Siden det er Norge vi snakker om, så antar jeg det var 2.4 literen. Ville tro 2.7 og 3.4 literen ble vel dyr her til lands, men man vet jo aldri. Ved å importere en slik er man vel spesielt interessert allikevel :)

 

Hvis noen er i tvil om hva slags bil dette er, så legger jeg ved to bilder:

 

0410_01+2005_toyota_tacoma_pickup+left.jpg

 

lg_2006-Toyota-Tacoma-blue-frnt.jpg

 

06_2005tacoma.jpg

 

 

I min verden finnes det ikke fetere pickup!

 

 

- Geir

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg stusset litt på om det kunne være Tundra, men jeg er ganske sikker på at den jeg møtte hadde disse "brede" skjermene Tacomaen har langs siden og rumpa, som Tundraen ikke har. Jeg kan jo ikke være bombesikker, men jeg føler meg hvertfall sikker ;)

 

Tundraen er jo ikke akkurat stygg, så takk for info om hvem som selger disse.

 

Tundra fra siden:

 

07s-tundra.jpg

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er den 4,0ltr (250hk) som var tatt inn høsten 2005.

Meget pen bil.........

Var til salgs i fjor sommer/høst.

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7972599&sid=1aBQMPEhn365969&pos=3&tot=56

 

;)

 

Takk for link, kompis. Visste rett og slett ikke at den ble levert med 4 liter også. Gromt understell, 6 trinns manuell. En slik skal jeg ha! Målbevissthet har jeg. Tiden får bare gå i mellomtiden. Må jo nesten hente et tørkle for å holde sikkelet under kontroll...;)

 

Hadde jo vært kjekt om den ble forsikret som en Hilux. Det hadde jo ikke vært skremmende, isåfall. Det er hvertfall Hilux jeg får opp om jeg forsøker å beregne pris på den...interessant.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hadde jo vært kjekt om den ble forsikret som en Hilux. Det hadde jo ikke vært skremmende, isåfall. Det er hvertfall Hilux jeg får opp om jeg forsøker å beregne pris på den...interessant.

 

Har en kollega som tok inn en 3,4 ltr 2000 mod fra USA for noen år siden, denne er forsikret som Hilux/Tacoma og det ble ikke så ille i forsikring på denne.

;)

Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kollega som tok inn en 3,4 ltr 2000 mod fra USA for noen år siden, denne er forsikret som Hilux/Tacoma og det ble ikke så ille i forsikring på denne.

;)

 

Sweet!

 

Takk for hjelpa....igjen ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens, kom tilfeldigvis over denne bilen som jeg har sikla på lenge og det er veldig stas at noen har lagt inn en tråd her om prinsessa mi som jeg tror er eneste i Norge, hvis noen andre har den så hadde det vært kult å vite om det!

 

Bilen er en 2005 Tacoma X-runner.

4 liter V6 med noen få modifikasjoner.. (flere kommer!)

Bilen er blir regga som hilux lignende sak ;)

 

Jeg er kjempefornøyd og kjempehappy!

 

Bare å si hei hvis dere har lyst på en nærmere titt når dere ser den rundt omkring i oslo området!

 

hvis noen er mer interessert i X-runnere så sjekk ut http://www.xr-underground.com

 

bil2.jpg

"I feel sorry for people who don't drink, because when they wake up, that's as good as they're gonna feel all day."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår