danielm Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 har en mercedes 280 s. Den har et par små hull slik at det lekker vann. Bilen har stått i 4 år slik at det har blitt litt rust oppi radiatoren, jeg tok ut radiatoren og spylte vann gjennom den, vannet var gromsete og brun rust farge. forresten er det noen som vet hva den olje kjølenren som henger fast i radiatoren er til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Oljekjøleren på radiatoren er nok til automatkassa den Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 mercedesen har manuell kasse. kan sikkert være at det har vert en automat kasse på den. Men hvorfor er det trykk på oljekjøleren? vist den var til automatt kassa? det renner som en sil på bunnen av oljekjøleren når jeg starter bilen! Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 har hørt at man kan helle på kanel! Går det selv om det er noen (store) hull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Radiatortett/kanel er ikke å anbefale. Stoffet tetter ikke bare hullene men også kjølekanalene i radiatoren slik at kjøleeffekten blir dårligere. Kjøp deg heller ny radiator, de er ikke så forferdelig dyre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Er ikke en kjøler til servoen,da..? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielm Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 ok. jeg har koblet olje kjøleren ut og tatt ledningene sammen. bilen har stått i 4år og bremsene henger, noen gode råd her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Radiatortett/kanel er ikke å anbefale. Stoffet tetter ikke bare hullene men også kjølekanalene i radiatoren slik at kjøleeffekten blir dårligere. Kjøp deg heller ny radiator, de er ikke så forferdelig dyre. Prøv Bar's Leaks du, så tipper jeg du får et annet inntrykk. Det er et system som sirkulerer rundt i vannet hele tiden, og tetter hvis det blir lekkasje. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg