Gå til innhold

Lite som skjer her inne.....ikke mange som kjører avensis...

Ranger emnet


Tobbelobben

Anbefalte innlegg

Jeg har en avensis, men skjønner ikke helt hvilken aktivitet du er ute etter? Rimelig lite og skrive om avensis. "Den fungerte helt fint i dag også." Blir ikke spennende i lengden :)

 

Er ikke noe marked verdt og nevne for styling/modifikasjoner heller, så... Står fast litt på akkurat hva jeg skal skrive om som er noe intressangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en driftsikker bil, vil jeg gå ut ifra at det er noen som folk gjør eller ikke gjør med bilen sin som er av intresse for andre.

Jeg f.eks er strålende fornøyd med bilen, men lurer bl.a hvilket forbruk forskjellige folk har i forskjellige situasjoner, også har jeg hørt at disse bilene har veldig svak lakk.... slike ting er jo diskusjons grunnlag så det holder det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan jo skrive hvilke utstyrpakker dere har.. Felger/dekk, Noe dere savner.. Noen planer for bilen? Fremtidige ønsker? Osv. osv.. Bare drar igang båten jeg :)

 

Vet ikke hvilken utstyrspakke jeg har.. Er cd/radio, el vinduer, oppvarmet alt-mulig-rart og aircon i min. Senket 70mm med H&R coilovere på 8x18" felger, og satt på en modifisert TTE grill. Fremtidige ønsker er hel lakkering pga ei dum kjerring som hadde bilen før meg (så lakken ser ut deretter...) og oppgradering til 19" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg f.eks er strålende fornøyd med bilen, men lurer bl.a hvilket forbruk forskjellige folk har i forskjellige situasjoner, også har jeg hørt at disse bilene har veldig svak lakk.... slike ting er jo diskusjons grunnlag så det holder det :)

 

Forbruk kan jeg ikke hjelpe med, for har bilen som en "tur bil" som bare blir tatt frem når det er pent vær & jeg har lyst til og nyte en tur bak rattet. Med alt det fine været vi har hatt i sommer så har jeg siden april brukt 1 (!!!!) tank bensin så langt i sommer.

 

Svak lakk kan jeg være med på, og min 2004 modell fikk byttet en del i bakstillingen (var visstnok en tilbakekalling/garanti sak) når jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Et tema å ta opp er jo dette med tilkobling av ekstern forsterker osv.

Selv går jeg å venter på at det skal komme en boks som dekoder mpeg4 som kan bruker på 12volt anlegg.

Da blir det digitaltv på navigasjonen.

Men det hadde vært fett å koble på hvertfall en sub til anlegget.

 

Og så har vi jo temaet og chiptrimming. Noen hadde visst fått sprekker i blokka etter 100000km eller noe i den dur ifølge noen her på forumet, derfor sitter jeg litt på gjerdet og venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår