Hawkon88 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 jeg har en 99mod 3b som jeg skal ha åpent luftfilter i. nå står det en elektrisk måler i en stooor svart ekkel plastboks- men jeg vil ha luftfilteret rett på slangen som går til turboen.. er det bare til å hive ut den luftfilterboksen som står i nå, ta ut luftmengde måleren, montere luftfilteret rett på turboen, lage et hull i røret fra filter til turboen- og sette i lmm føleren der? noe mer jeg må huske? noen i bergensområdet som har lyst å hjelpe? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet August 2, 2007 Rapporter Share Skrevet August 2, 2007 hmm.. lurer på dette jeg og. kan jeg i det hele tatt ha sportsluftfilter på tdi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 på min er det bare til å plassere luftmassemåleren en plass mellom filteret og innsug på turbo.. også få ting tett- intet verre ble jeg fortalt Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 jeg har en 99mod 3b som jeg skal ha åpent luftfilter i. nå står det en elektrisk måler i en stooor svart ekkel plastboks- men jeg vil ha luftfilteret rett på slangen som går til turboen.. er det bare til å hive ut den luftfilterboksen som står i nå, ta ut luftmengde måleren, montere luftfilteret rett på turboen, lage et hull i røret fra filter til turboen- og sette i lmm føleren der? noe mer jeg må huske? noen i bergensområdet som har lyst å hjelpe? Ikke noe problem det nei. Har skrevet om dette på en annen post rundt ett sted her. Skru ut lmm og plast røret det står på, fest røret på slangen til turboen og deretter luftfileteret på den andre enden av det plastikk røret som lmm er skrudd fast i. Er ikke noe vanskelig. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg