Tobbelobben Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Her er min ny innkjøpte stolthet :-) Noen bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartank Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Hva er målene på felgene? synes de passet fint inn i hjulbuene.. Jeg må få byttet ut 16" mine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Lekker:) Hærlig med intigrert navi da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Hva er målene på felgene? synes de passet fint inn i hjulbuene.. Jeg må få byttet ut 16" mine.. Felgene er 8,5 * 18, et35 Går akkurat det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Lekker:) Hærlig med intigrert navi da:) Ja, synes navie'n sitter godt der den er. Meget brukervennlig er den også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjartank Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Felgene er 8,5 * 18, et35Går akkurat det :) Hvilken dekkdimensjon kjører du da?? problemer med mye "sporing" Har dårlig erfaring med bredder 225++ på elendige norske veier.. Vil vel kansje vurdere 7,5 x 18.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet August 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 Kjører på 225/40 merker noe sporing på dårlig vei under fult pådrag. Ellers (ved normal kjøring) er det ingen ting, uansett veistandar egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Meget lekker bil!! Gratulerer!! :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet August 6, 2007 Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Kjempefin:)!! hva heter dem hjula a? Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Meget lekker bil!! Gratulerer!! :) Takk, takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Kjempefin:)!! hva heter dem hjula a? Vet faktisk ikke hva dem heter, bare pekte å sa at de skulle jeg ha. Sto på farten til ferietur, så etter montering hastet jeg bare vidre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigm Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Hei! Vi holder på å forhandle oss frem til en avensis executive 2 4-d4, noe lik den du har. Har du noen erfaringer du vil dele før vi signerer kontrakta nå som du har fått brukt den litt? Vi kommer til å legge på ryggesensor og avtagbart hengerfeste i tillegg til fult av matter og beskyttelses plast på utsiden. Spessielt patenten til hengerfeste er vi spent på, da tidligere biler jeg har hatt har rusta litt på hengerfeste og det da har blitt litt vanskelig å bruke festet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hei! Vi holder på å forhandle oss frem til en avensis executive 2 4-d4, noe lik den du har. Har du noen erfaringer du vil dele før vi signerer kontrakta nå som du har fått brukt den litt? Vi kommer til å legge på ryggesensor og avtagbart hengerfeste i tillegg til fult av matter og beskyttelses plast på utsiden. Spessielt patenten til hengerfeste er vi spent på, da tidligere biler jeg har hatt har rusta litt på hengerfeste og det da har blitt litt vanskelig å bruke festet.. Noen gratis servicer får du sikkert med, også skvettlapper bak. Koster nesten ingen ting, men slike ting kan du prute med. Ellers er jeg meget fornøyd med bilen sålangt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Oktober 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Nydelig!! :D (sikle sikle...) Jeg har selv 17" felger, og synes vel egentlig ikke bilen takler så godt norske veier med disse felgene. Jeg ville faktisk anbefalt (jeg vil ha komfort da) å kjøre med originale 16" felger istedet. Men det er mitt syn da. ..men Bilen din ser HELT SYKT FET UT!! / Stig henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobbelobben Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Da har jeg jobbet litt på bilen. Synes det var så dumt at bi-xenon ikke var å få på Avensisen, så da måtte jeg bygge om til dette. Toyota bruker en litt spesiel "overgang" mellom H1 pæren og sokkel på hovedlys, men det var en ekelt fiks så var det montert 50watt xenon på langlys:spin Må si at 50w rocker i forhold til 35w som er mest vanlig. Gleder meg til det blir mørkt nå... Ser i allefall stor forskjell fra den orginale H1! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg