Gå til innhold

Min nye Avensis 2.0 D4D :-)

Ranger emnet


Tobbelobben

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hei!

 

Vi holder på å forhandle oss frem til en avensis executive 2 4-d4, noe lik den du har. Har du noen erfaringer du vil dele før vi signerer kontrakta nå som du har fått brukt den litt?

 

Vi kommer til å legge på ryggesensor og avtagbart hengerfeste i tillegg til fult av matter og beskyttelses plast på utsiden.

 

Spessielt patenten til hengerfeste er vi spent på, da tidligere biler jeg har hatt har rusta litt på hengerfeste og det da har blitt litt vanskelig å bruke festet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi holder på å forhandle oss frem til en avensis executive 2 4-d4, noe lik den du har. Har du noen erfaringer du vil dele før vi signerer kontrakta nå som du har fått brukt den litt?

 

Vi kommer til å legge på ryggesensor og avtagbart hengerfeste i tillegg til fult av matter og beskyttelses plast på utsiden.

 

Spessielt patenten til hengerfeste er vi spent på, da tidligere biler jeg har hatt har rusta litt på hengerfeste og det da har blitt litt vanskelig å bruke festet..

 

 

Noen gratis servicer får du sikkert med, også skvettlapper bak. Koster nesten ingen ting, men slike ting kan du prute med.

 

Ellers er jeg meget fornøyd med bilen sålangt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Da har jeg jobbet litt på bilen. Synes det var så dumt at bi-xenon ikke var å få på Avensisen, så da måtte jeg bygge om til dette.

 

Toyota bruker en litt spesiel "overgang" mellom H1 pæren og sokkel på hovedlys, men det var en ekelt fiks så var det montert 50watt xenon på langlys:spin Må si at 50w rocker i forhold til 35w som er mest vanlig. Gleder meg til det blir mørkt nå... Ser i allefall stor forskjell fra den orginale H1!

 

toyota_xenon.JPG

toyota_xenon1.JPG

toyota_xenon2.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår