Gå til innhold

Den store einser spørretråden...

Ranger emnet


Polardego

Anbefalte innlegg

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

spørsmål angående bensinlekasje:

 

har høyst sannsynlig lekasje på røret som går fra b.pumpa og bakover i en kobling og over i slange til en ny pumpe? bak, som igjen fører bensinen framover igjen.....? riktig?

 

kan jeg kutte på det røret som går fra pumpa og sette inn armert bensinslange med klemmer? vil det holde i forhold til trykket på b.pumpa(5bar?)

 

noen andre raske / enkle løsninger?

 

takk på forhånd

(trenger sårt litt hjelp!)

 

even m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en einser med turbo. Har nettop byttet turbo på den.

Problemet er at bilen "hakker" hvis jeg kjører på jevnt lavt turtall. Når bilen blir varm blir den bedre men ikke bra. Når jeg skrur opp turbotrykket på max blir bilen enda verre og begynner å hakke når jeg kommer opp til 4000 omdreininger.

Noen som har anelse om hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det, er vel såvidt det passer inn her. Men siden jeg ikke er medlem av vw audi cluben, må man være medlem for vårmønstringa?. Og er jeg velkommen i en orginal 75` 244, (kankskje jeg tar med lillebroren og , campingtillhengeren). Eller blir jeg bare jaga?

1991 BMW E36 3C

X[-69JaguarXJ6 -79 Volvo244 -88 Volvo240/5 -88 ToyotaCorollaXL -75 Volvo244DL -92 Mazda323 lx -98 SeatCordobaVario -2stk NSR]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Par kjappe spørsmål.

 

1. Passer stoler fra tidlig golf 2 i ener golf uten modifikasjoner?

2. Hvis jeg bytter fra 1,5 til 1,6 (fra 2er golf) det er ikke no sånn at e må vise bilen etter det motorbytte?

 

1. Må bytte over mekanismen som låser stolen da den er på motsatt side.

2. Samme blokk og noenlunde lik effekt så nei, men hvorfor ikke putte i en 1,8 90 hk med det samme?

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Må bytte over mekanismen som låser stolen da den er på motsatt side.

2. Samme blokk og noenlunde lik effekt så nei, men hvorfor ikke putte i en 1,8 90 hk med det samme?

 

Takk for raskt svar :) Neisj en kompis har en kræsja golf 2 med bra motor og interiør som e får for så og si ingen ting så tenkte det var en grei løsning. Måtte man gjort no mer endringer for å sette inn en 1.8 liter da? og måtte dette i så fall godkjennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang seter ifra golf to, så er det slik at man egentlig bare kan bytte om på sidene; Altså H.stol på venstre side, og venstre stol på H. side.

 

om man skal gjøre dette skikkelig kan man òg bytte om ryggen V.rygg på H. Side, og omvendt. (Gjelder 2 dørs,med vipp på ryggen. Da får du vippemekanismen ut mot døren.)

 

Jeg har nett montert corradoseter i Golf 1, og er hvertfall slik jeg skal løse problemet med låsingen.

 

Ifra corrado må jeg òg sikkert slipe av litt på festene i bak-kant,da det kan virke som at skinnene er litt smalere i Golf enn corrado. Tror golf 2 er rimelig likt.

- Vw Passat `01 1.9TDI 130hk Highline

- Vw Golf I `82 1.5l (Prosjekt)

- Mazda 626GT `85 2.0i (R.I.P. :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår