Buford-T Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Har en 87 Chevy beauville som jeg lurer på hvor fargekoden står hen? Eller vis noen kan kodene bilen har en rød stripe midt på karroseri og grå metallic oppe og nede. sett flere suburbaner og vaner med samme fargene. Også etr spørsmål til hvordan olje trives 6,2 Dieseln i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Har en 87 Chevy beauville som jeg lurer på hvor fargekoden står hen? Eller vis noen kan kodene bilen har en rød stripe midt på karroseri og grå metallic oppe og nede. sett flere suburbaner og vaner med samme fargene. Også etr spørsmål til hvordan olje trives 6,2 Dieseln i? Det skal være 15W-40 i 6,2 vel. Kjøp noe heavy duty diesel-greier så er du i boks. Hvor fargekoden står lurer jeg på også, har etpar vans som skal lakkeres helt eller delvis. Fargekombinasjonen rød og grå som du har synes jeg er den fineste. Bortsett fra gul og brun som jeg har på 77-modellen velogmerke :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Fargekodene står i option listen, og ihvertfall på personbilene, på en metalltag i motorrommet Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger'n Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Ta en titt i hanskerommet ditt du så skal du finne en stor papirlapp på innersiden av lokket. Koden står på nederste tallrad, dvs den nærmest deg. Mener koden skal være en bokstav og fire tall , feks W1234. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 6 tall med "1234-56" er også en vanlig kominasjon... Men det er som regel BINGO med de bilene... må bare finne en i fargekartene som stemmer, å i de fleste tilfellene så blir det rett :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg