Gå til innhold

Bilder/Filmer fra Råne-kaoset på Notodden!?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

r_neforside_1351470m.jpg

 

Noen som har vært her på Notodden de siste dagene?

Har vært ganske mye leven og oppstyr her siden Mandagen. Folk har vel kanskje sett dette på nyhetene om de ikke har vært der å opplevd det sjøl? =P

 

Uansett.. Det jeg tenkte var at folk kunne legge ut bilder/filmer som har blitt tatt. Personlig har jeg ikke hatt tid til å ta noen bilder, så hadde vært morro å sett litt!

 

Sleng ut det dere har folkens ;)

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norge er ikke et demokrati men blitt mer et diktatur... Menigmannen har ikke en dritt å si... Og de som ikke mener det samme som politikerne blir bare sett ned på som idioter kortskaller osv... Blitt mer en klubb for de høyest utdannede og miljøvernere... uff :spy:

"Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sympati råning i Notodden til helga folkens... kom så mange som mulig.. fikk en sms tidligere idag som beskriver forventet oppmøte på minst 300 stykker...

 

vet ikke hvor realistisk det er, men samma det... jeg kommer med nylakkert omega 3000!! (håper jeg)

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klaging over brennende bildekk kan ta's et annet sted, for du/dere veit ikke hva dere prater om!

 

Det jeg egentlig lurte på var om noen hadde bilder eller filmer fra de siste dagene :P

 

Har sett litt rundt på nrk/tv2 og diverse nettaviser. Fant noen bilder, men hadde vært kult med noen private bilder som folk har tatt også ;)

* 00' Mercedes-Benz 220 CDI

* 89' Volvo 240 sedan

[x] 86' Volvo 240 stv

[x] 84' Mercedes-Benz 190E

[x] 90' Opel Omega A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bodde i notodden fra august 06 til januar 07, og jeg må det er helt seriøst jævli spesielt miljø der oppe, og det er som de sier storgata der oppe er himmelen, kjønnte det med en gang jeg hørte den blei stengt, at det kom til og gå til helvette.

når du har norgens størte tryggda by og så mange høhø "mange" folk der oppe som liker bil, som ikke gjør annent en og kjøre opp og ned den veien med " MB diesel "og sliter ut foringene på bilene sine. men når jeg bodde der oppe så var det faen ikke en drit og gjøre der heller en å råne faktiskt! + nå er det en 20 og de har fått tryggda si nå, så blir sikkert mer morro i løp av helgen kjenner flere folk der oppe og har ringt og forhørt meg litt og det kommer til og bli liv der i helgen ! :pimp

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår