JokkmokkTurbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Va da slik ein bomstasjon?:spin Var en bomstatsjon ja :P Det som er så teit var at skiltet var dekt over..(Sånn advarsel at bommen kom) Så jeg var 100% sikker på at det var åpen for fri kjøring.. Derfor jeg kom så fort mot den også.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 joda, går fint.. nå er oj den bommen til skogs! hehe.. Som SBal skrev.. Bommen er jo laget til å sprette opp.. Trur ikke bom selskapet vil ha drap på ryktet sitt.! Men hadde vært kjekt om den hadde blitt borte da ;) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 På Grønmo søplefylling har dem slik bom som er ledda ved festet... Han tullingen i vekta lukka den en gang mens jeg veide inn, så den ikke for blindsona (MAN TG-A Høy tippbil) og jeg kjørte glennom den. gubben hyla og skrek at jeg hadde kjørt på bommen. tenkte jeg skulle ta en titt på den og oppdaga at det var bare å svinge den tilbake og "klikke" den på plass... Var hengsel i enden... Sikkert blitt lei av at alle kjørte dem ned :D Ikke unormalt at dem er sånn.. heldigvis :P Hvis ikke så hadde nok mange blitt drept av dem.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hvor i holmestrand var dette? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Trur uansett ikke det er noen ide å ha høy fart over vekta på Grønmo... hehe... ganske bratt opp på platået... :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Ny rute på plass idag.! (20/7-07) :) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hvor i holmestrand var dette? På motorveien =p You know.. Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Trur uansett ikke det er noen ide å ha høy fart over vekta på Grønmo... hehe... ganske bratt opp på platået... :D Kjør hardt kjør stil ;) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Skal du ha på nytt klistremerke også?var spesielt det du hadde...:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Skal du ha på nytt klistremerke også?var spesielt det du hadde...:) Jeg kommer til å bestille et nytt fra klubben ja :) Har et liggende.. Men har mer eller mindre gitt det til broren min.. Men om jeg setter det på vet jeg ikke ennå.. For skal trolig selge bilen min snart.. Så vet jeg ikke om den neste eieren vil ha det på eller ikke.. Nei.. Ikke mange som har det.. Og for god grunn :) Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Ikke mange som har VPT skjorter heller :-) Jeg klarte å lure damen til å gå i Volvo Power Team topp på volvotreffet :-p Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Ikke mange som har VPT skjorter heller :-) Jeg klarte å lure damen til å gå i Volvo Power Team topp på volvotreffet :-p jeg må få en til kristine=) sånn at vi matcher.. noe meeting en dag eller?? vent litt, din bør vel kanskje rulle da;p Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 jeg må få en til kristine=) sånn at vi matcher..noe meeting en dag eller?? vent litt, din bør vel kanskje rulle da;p hehe, kanskje jeg kan få colli til å slepe meg :P Jeg så igjennom varelageret og det er nok tomt for jentetopper.. Har en god del skjorter igjen, men de fleste er vel large... Kan kanskje ordne noen topper til ca. august, må først bestille de, så må de produseres.. Mener det går med ca 2200 sting på en topp/skjorte. Husker ikke helt, hehe.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 bare en kjedelig bemerkning fra min side: slike bommer pleier å være laget av et tynt alu-rør, med en kjerne i enden som er lagd for å gi etter, framfor å drepe fyren inni bilen :) de er ofte veldig lette, og også lette å reparere/bytte kjerne :) er vel èn gang pr. 2 mnd at lastebiler osv river ned en bom eller to på jobben. ;) godt at det ikke gikk utover karosseriet, og grattis med ny frontrute! trenger kanskje en ny jeg også... men venter til jeg gjør noe sånt som du gjorde :D Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 bare en kjedelig bemerkning fra min side: slike bommer pleier å være laget av et tynt alu-rør, med en kjerne i enden som er lagd for å gi etter, framfor å drepe fyren inni bilen :) de er ofte veldig lette, og også lette å reparere/bytte kjerne :) er vel èn gang pr. 2 mnd at lastebiler osv river ned en bom eller to på jobben. ;) godt at det ikke gikk utover karosseriet, og grattis med ny frontrute! trenger kanskje en ny jeg også... men venter til jeg gjør noe sånt som du gjorde :D Yes.. De er vel laget for å gi etter (som det også står litt høyere opp) hehe :) Hadde flaks med karosseriet mitt ja.! Hadde ikke vært så veeeeldig happy for å ødlegge bilen.. I alle fall rett før jeg skal selge den.!! Takk =) Så plutselig veldig mye mer :P Den andre ruta var visst fra midten av 80tallet regnet ekspertene med :P Var visst laget av en annen type glass kvalitet som veide mye mer enn det dem gjør nå også.. Så :P vektredusering er en fin ting.! hehe Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg