klyde2000 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 fine bilder og bil .... orginal leppe ja Takk takk :) Er ikke lett å ta fancy bilder selvom en har fancy kamera har jeg funnet ut :op: Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Takk Rune. :)Sleit med å få av bakleppa jeg, noen som har gjort dette på avant før? For meg så det ut som om jeg måtte ta ut disse interiørpanelene som er på hver side i bagasjerommet? Antar at nederste leppa på bakfangeren er festet likt på Avanten og sedanen. I så fall er det bare å trekke den løs. Sitter festet med et par skruer i hver hjulbue, og noen avstivere med jevne mellomrom. Men selve leppa tåler ikke så mye, fort gjort å ødlegge den. Bildene var fine dem synes jeg :) Prøve med noen andre vinkler og litt slikt neste gang kanskje? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Antar at nederste leppa på bakfangeren er festet likt på Avanten og sedanen. I så fall er det bare å trekke den løs. Sitter festet med et par skruer i hver hjulbue, og noen avstivere med jevne mellomrom. Men selve leppa tåler ikke så mye, fort gjort å ødlegge den. Bildene var fine dem synes jeg :) Prøve med noen andre vinkler og litt slikt neste gang kanskje? Ok.. Får prøve det da. Takk for det, andre vinkler ja. Får gjøre det da, må bare prøve å finne ett skikkelig kult sted å ta bilder her i byn. Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hehe, er ingen tvang! Bare et forslag jeg ser blir gjentatt i alle disse fototrådene her på forumet :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hehe, er ingen tvang! Bare et forslag jeg ser blir gjentatt i alle disse fototrådene her på forumet :) Hehe. Tok det ikke som tvang heller :op: tok det mer som hjelp ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hva med å lage en egen tråd her på a4 forumet til bilder. Så kan alle som vil kaste ut hauger av bilder og samle de på et sted. Alle liker jo å se på / vise frem bilder? :) Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hehe. Tok det ikke som tvang heller :op: tok det mer som hjelp ;) Det er bja ( : Hva med å lage en egen tråd her på a4 forumet til bilder. Så kan alle som vil kaste ut hauger av bilder og samle de på et sted. Alle liker jo å se på / vise frem bilder? :) Go for it! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Ligger vel en slik tråd øverst i forumet? "Post bilder av din bil" Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 joa, men tenker på en mindre seriøs enn den. Post bilder av din bil legger man gjerne ut noen få fine bilder. tenker på en tråd hvor man kan 'spamme' på med bilder. fint å kikke på når man kjeder seg Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Da selges bilen grunnet tap av førekort :( Forbanna synd å måtte selge på grunn av min egen dumhet, men liten vits i å la den stå her så lenge rett før jeg skal i militæret. Ting som er gjort med bilen står på side 1, nye bilder på side 16. Spørsmål er det bare å poste, prisen er nå satt til kr 100 000,- Så får jeg sjekke hvor mye oppmerksomhet den får for den prisen. Bilen vil bli lagt ut på Finn.no og Autodb om snaue 2 uker da jeg skal på ferie fra og med mandag. Da vil jeg også være vanskelig å nå på pm og telefon (nummeret kan dere få av meg over pm)!' :( :( Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Haha, hva nå du har funnet på Rolf?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Haha, hva nå du har funnet på Rolf?? hehe :op: Får vel slenge inn denne: http://sb.no/article/20080524/NYHETER/231148753/1158 Det er dumhet fra min side, skulle jo aldri kjørt såppas fort på en sånn strekning hvor politiet patruljerer ganske hyppig :( Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 nei å¨nei å nei :( kan ikke selge gobilen pga av dette ..... jævlig kjedelig men syns dette var litt drastisk Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Huff og huff, så synd :( Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 uffda:( Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg